![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Місце дисципліни у структурно логічній-схеміМісце дисципліни у підготовці фахівців зумовлене практичною спрямованістю її цілей. Вивченню дисципліни передує вивчення таких курсів: «Основи менеджменту», «Аналітико-синтетична переробка документної інформації», «Комп’ютерні технології в діловодстві», «Інформаційно-аналітична діяльність». Ця дисципліна тісно пов’язана з такими дисциплінами, як «Інформаційне право», «Кадровий менеджмент», «Адміністративне і трудове право», «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг», «Стандартизація та сертифікація інформаційно-документної діяльності». НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Форма контролю – курсова робота, ЕКЗАМЕН ЗМІСТ ТЕМ ДИСЦИПЛІНИ Тема 1. Вступ. Розвиток наук інформаційно-комунікаційного циклу Інформатика та її основні напрями, що використовуються для розробки наук інформаційно-комунікаційного циклу. Вітчизняні концепції інформатики. Розвиток наукової, соціальної та прикладної інформатики. Поняття «інформаційна наука»: його природа, розвиток і зв'язок з іншими науками документознавчого циклу та менеджментом.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|