Тема 17. Офіс-менеджмент як специфічна різновидність управлінської діяльності
Структура та функції офісної діяльності. Ціль, мета, функції і завдання офіс-менеджменту. Основні ознаки ефективного офіс-менеджменту. Адміністрування та всебічне забезпечення щоденної діяльності офісу як основні функції офіс-менеджера. Інформаційна функція офіс-менеджменту. Маркетингова функція офіс-менеджменту. Господарська функція офіс-менеджменту. Управління персоналом офісу як функція офіс-менеджменту. Посадова інструкція офіс-менеджера: мета, завдання, структура і наповнення.
Тема 18. Адміністративна діяльність офіс-менеджера
Основи організації та управління офісною роботою. Обладнання офісу як елемент адміністративної діяльності офіс-менеджера. Планування та звітність в офіс-менеджменті. Стратегічне та оперативне планування роботи офісу. Офіс-контролінг: оцінка та облік результатів офісної роботи. Робота офіс-менеджера з персоналом офісу: основні засади. Основи офісної комунікації. Документування офісної діяльності. Основні види і функціональне призначення офіційних та неофіційних документів, що використовуються в роботі офісу. Програмне забезпечення офісної діяльності.
Тема 19. Інформаційне забезпечення роботи офісу.
Види інформаційного забезпечення роботи офісу (внутрішнє і зовнішнє інформаційне забезпечення). Первинна та вторинна інформація в організації роботи офісу. Службова бібліотека. Бази даних в інформаційному забезпеченні роботи офісу. Нормативно-правові акти в інформаційному забезпеченні роботи офісу. Організація правових ресурсів в офісі.