МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 5. Моніторинг інформаційних потоків – 1 год.
Література (1,3,4,5,6,7,8,13,15,16,)
Тема 6. Розробка стратегії розвитку інформаційної інфраструктури – 1 год.
Література (1,2,3,4,5,6,7,8,13,15,16,17,18,20,21,22,28,29) Тема 7. Інформаційне забезпечення стратегії розвитку організації – 1 год.
Література (1,2,3,4,5,6,7,8,13,15,16, ,28,29) Тема 8. Експертні оцінки у підготовці інформації для прийняття управлінських рішень – 1 год.
Література (1,2,3,4,5,6,7,8,13,15,16,28,29)
Тема 9. Інформаційне моделювання – 1 год.
Література (1,2,3,4,5,6,7,8,13,15,16,28,29) Тема 10. Інформаційний консалтинг – 1 год.
Література (1,2,3,4,5,6,7,8,13,15,16,17-22,28,29) Тема 11. Структура інформаційного ринку – 1 год.
Література (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,13,15,16,17,18.19,20,28,29) Тема 12. Адміністративна діяльність офіс-менеджера – 1 год.
Література (1,2,3,4,5,6,7,8,11,13,15,16)
ПЛАНИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
|
||||||||
|