МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ1. Поняття «інформаційна наука»: його природа, розвиток і зв'язок з іншими науками документознавчого циклу та менеджментом. 2. Природа інформації. Види і загальна структура інформації. Властивості інформації. 3. Види і форми комунікацій. Особливості комунікацій та інформації в менеджменті. 4. Принципи управління інформацією. 5. Характеристика галузей, на перетині яких розвивається інформаційний менеджмент. 6. Складові інформаційного менеджменту (предметний, технологічний, програмний, кадровий). 7. Структура діяльності в галузі інформаційного менеджменту. 8. Поняття інформаційного ресурсу та його вплив на конкурентоспроможність підприємства. 9. Державні інформаційні ресурси. Управління державними інформаційними ресурсами в Україні. 10. Організаційні та технологічні аспекти формування інформаційних ресурсів підприємства. 11. Поняття «інформаційний потік». 12. Види інформаційних повідомлень в організації. Класифікаційні ознаки видів інформації, що функціонує в організації. 13. Корисність інформації. Основні вимоги користувачів інформації в офісі. 14. Джерела інформації підприємства. 15. Інформаційно-технологічний простір системи інформаційного забезпечення організації. 16. Види інформаційних потоків в організації. 17. Бар’єри на шляху інформаційних потоків в організації. 18. Інформаційне завдання.Класифікація інформаційних завдань. 19. Види робіт інформаційного менеджменту. 20. Сутність, завдання і умови реалізації інформаційного моніторингу. 21. Основні види моніторингу інформаційних потоків: бібліографічний, статистичний, концептуальний. 22. Об’єкти інформаційного прогнозування. Особливості інформаційного забезпечення управління і бізнесу. 23. Видова структура інформації, що забезпечує стійке становище підприємства на ринку. 24. Вимоги до інформації при здійсненні інформаційного забезпечення. 25. Поняття інформаційної інфраструктури та ї вплив на діяльність організації. Вимоги до інформаційної інфраструктури. 26. Система інформації підприємства та управління нею. 27. Інформація для стратегічних рішень. 28. Інформаційна підтримка довгострокового та середньострокового прогнозування. 29. Інформація для прийняття тактичних рішень 30. Інформація для прийняття оперативних рішень. 31. Зміст і функції діяльності інформаційного менеджера з розробки експертних оцінок. 32. Експертна оцінка: зміст поняття. Умови щодо одержання якісної експертної інформації. 33. Інформаційне моделювання: зміст і функції. Інформаційна модель організації. 34. Зміст і поняття інформаційного консалтингу. Сфери інформаційного консалтингу. 35. Особливості здійснення інформаційного консалтингу. 36. Постачальники інформаційних продуктів та послуг. 37. Інформаційна інфраструктура ринку. 38. Сектор ділової інформації в структурі ринку інформаційних товарів та послуг. 39. Сектор професійно-оріфєнтованої інформації інформації в структурі ринку інформаційних товарів та послуг. 40. Сектор масової споживчої інформації інформації в структурі ринку інформаційних товарів та послуг. 41. Структура товарів та послуг інформаційного ринку. Характеристика основних секторів. 42. Правове регулювання інформації як товару в Законі України «Про інформацію». 43. Електронні документи як основа Інтернет-технологій організації.Види елдектроних публікацій організації. 44. Стратегія застосування Веб-сайту. 45. Веб-сайт як інформаційний продукт. Основні компоненти веб-сайту. 46. Веб-сайт типу «візитна картка»: функції і структура. 47. Інтернет-пердставництво як вид інформаційного продукту. 48. Корпоративний веб-сайт: функції і структура. 49. Поняття «електронний офіс». Концепції електронного офісу. 50. Референт в системі управління організацією. Функції, завдання та обов’язки референта; їх загальна характеристика. 51. Визначення та уточнення поставленого інформаційного або аналітичного завдання. 52. Збір, обробка, аналіз та форми надання інформації керівнику. 53. Форми збору інформації (вивчення, тестування, опитування ). Системи обробки інформації: змістовні, якісні, кількісні. 54. Координація діяльності учасників процесу інформаційного та аналітичного забезпечення керівника організації. 55. Ціль, мета, функції і завдання офіс-менеджменту. Основні ознаки ефективного офіс-менеджменту. 56. Види інформаційного забезпечення роботи офісу (внутрішнє і зовнішнє інформаційне забезпечення). 57. Первинна та вторинна інформація в організації роботи офісу.
|
||||||||
|