1 Вибір теми (опитування, анкета, ситуація в класі)
-актуальність-відповідність інтересам школірв, зв'язок з життям- назва повинна викликати бажання дискутувати
2 Підготовка ведучих
-глибокі знання (не лише з проблем диспуту)-Грамотна зв’язна мова-Вміння вести дискусію
-Почуття гумору-винахідливість, кмітливість, доброзичливість-авторитет і повага товаришів
3 Розробка питань-лаконічність-чіткість-Логічна стрункість-Доступність
4 Підготовка школярів.Вивчення літератури, підготовка зустрічних питань та аргументів до відповідей.
Краса і творчість – потреба чи вимога життя?
1. Звідки у людини взялося почуття краси? Хто її вчив розуміти, бачити і відчувати красу? Чому вона завжди так радіє зустрічі з прекрасним?
2. Доведіть, що почуття прекрасного властиве лише людині. Чим різниться людина від всіх інших живих істот?
3. Як праця відрізняє людину від тварин? В чому це виявляється?
4. Що означає «діяти за законами краси»? Як можна розуміти цей вислів?
5. Чому такі неоднакові людські уявлення про красу? Чому те, що одним здається гарним, інші навіть і не помітять? Чому те, що в одних викличе подив, інших приводить у захоплення?
6. Що ми знаємо з історії мистецтва про ідеали краси різних часів?
7. В чому спільне й відмінне між поняттями: «красиве» і «прекрасне»? Чим саме вони різняться?
Лекція 2.Організація та проведення усних журналів, заочних подорожей, екскурсій.