Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

1. Відвідування лекційних занять, належне ведення конспектів та виконання тем, які виносяться на самостійне опрацювання – 2 бали за кожну лекцію (всього 16 балів).

2. За активність на лекції (участь у дискусії; розв’язання проблемних питань) студент отримує 4 бали.

3. Відвідування семінарських занять, виконання д/з – 2 бали кожне заняття (всього 8 балів).

4. За правильну ґрунтовну відповідь на семінарському занятті – 5 балів.

5. Виступ з доповіддю, рефератом, повідомленням та відповіді на запитання за темою виступу – 5 балів.

Тема доповіді або реферату обирається студентами самостійно із запропонованого викладачем списку.

6. Написання лекційного модулю №1 оцінюється у 20 балів.

7. Написання підсумкової КМР, яка включає весь вивчений матеріал з курсу – 25 балів.

8. Виконання контрольних тестових завдань на семінарському занятті – 5 балів.

9. Творча, наукова студентська робота та участь в науково-практичних конференціях, олімпіадах (різних рівнів) оцінюється в 20 балів.

Позитивне написання лекційного модулю №1, підсумкової КМР та виконання практичних тестових завдань є обов’язковою вимогою для допуску студента до складання іспиту (заліку) або одержання ним оцінки автоматично.

Отже, студент, відвідавши всі лекційні та семінарські заняття, а також успішно написавши лекційний модуль №1 та підсумкову КМР, може набрати від 60 до 80 балів та претендувати на оцінки «задовільно», «добре». Для одержання автоматичної оцінки «відмінно», студент повинен захистити доповіді або реферати (мінімум 2), взяти активну участь у семінарських заняттях або лекційних дискусіях. Не набравши максимально важливої кількості балів при написанні КМР №1 та підсумкової КМР, а також при невідвідуванні занять, студент має змогу компенсувати втрачені ним бали за рахунок виконання додаткових завдань та навчальної програми курсу.

 

Загальні вимоги до контрольних заходів і завдань:

1. Іспит проводиться за тестами, складеними за теоретичними питаннями курсу. Іспит проводиться у формі письмової аудиторної роботи.

2. Кредитна модульна робота та підсумкова КМР проводиться у вигляді письмової аудиторної роботи.

Загальна тривалість роботи студента – 80 хвилин. Усі варіанти рівнодоступні за складністю, охоплюють основний програмний матеріал курсу і дають змогу всебічно оцінити рівень підготовленості студентів з дисципліни «Політологія».

Тестові завдання з навчальної дисципліни «Політологія» укладені з метою контролю навчальних досягнень студентів.

Мета контролю навчальних досягнень студентів – перевірка рівня знань, умінь та навичок студентів з таких тем навчальної дисципліни. Загальна тривалість роботи студентів визначається із розрахунку: 4 хвилини на відповідь на кожне тестове завдання. Кожен бланк відповіді містить 20 тестових завдань, при виконанні яких студент має вибрати одну правильну відповідь із п’яти запропонованих.

За роботу, виконану в повному обсязі, студент одержує 100 балів. Отже, за кожне вірно розв’язане тестове завдання студент отримує 5 балів.

Оцінювання виконання студентом тестових завдань здійснюється за 100-бальною шкалою ECТS відповідно до існуючої в ЖДТУ системи перерахунків (Положення про контрольні заходи в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу в ЖДТУ (екзамени та заліки), Житомир : ЖДТУ, 2009.).

 

 




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кредитний модуль 1 | ЗРАЗКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.