МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Read the summary of the text above. Put the words (on the right) into the gaps (on the left).
(From breakingnewsenglish.com) Search the Internet and find out more about Dr Sykes’ nanotechnology device. Share what you discover with your partner. Make a presentation about nanotechnology. (See Appendix 1) Answer the questions. 1. How do you think scientists can work with and make things that are a billionth of a metre wide? 2. What is nanotechnology? Do you know of any examples of it 3. What uses do you think the motor will have for mankind? 4. When do you think nanotechnology will be a widely used part of our life? 5. Do you think it’s possible to get smaller than nano? 6. How might nanotechnology change things like computers and iPads? Make a summary of the texts. (See Appendix 4)
|
||||||||||||
|