МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
ONE, ONESBefore doing these exercises revise grammar material – N. A. Bonk, Unit 2: p. 38-39. 1. A asks B some questions. Use the information in the box to write B’s answers. Use one (not a/an…) in the answers.
e.g. A: Can you lend me a pen? B: I’m sorry, I haven’t got one. 1. A: Would you like to have a car? B: No, I don’t … . 2. A: Have you got a bicycle? B: No, I can’t … . 3. A: Can you lend me an umbrella? B: I’m sorry , … . 4. A: Is there a chemist near here? B: Yes, … . 5. A: Would you like a cup of coffee? B: No, thank you, … .
2. Complete the sentences using a/an + one and the words from the table.
e.g. This cup is dirty. Can I have a clean one? 1. I’m going to sell my car and then I’m going to buy… . 2. That’s not a good photograph but this is … . 3. This box is too small. I need … . 4. I want today’s newspaper. This is … . 5. Why do we always go to the same restaurant? Let’s go to … .
3. Use the information from the box to complete these conversations. Use one/ones.
e.g. A: We stayed at a hotel. B: Which one? A: The one near the station. 1. A: Those shoes are nice. 6. A: Do you know that girl? B: ……………………. B: …………………….. A: ……………………. A: …………………….. 2. A: That’s a nice house. 7. A: Those flowers are beautiful. B: ……………………. B: ………………………. A: …… with …………. A: ………………………. 3. A: I like that coat. 8. A: Who’s that man? B: ……………………. B: ……………………… A: ……………………. A: ………………………. 4. A: I like those pictures. 9. A: Have you seen my photographs? B: ……………………. B: ……………………… A: ……………………. A: ……………………… 5. A: Are those your books? B: ……………………. A: …………………….
|
|||||||||||||
|