Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Описання конструкції деталі та описання її дефектів

В цьому розділі на основі даних приведених в літературних джерелах дається коротке описання призначення та конструкції складальної одиниці, проводиться аналіз її роботи та факторів, що діють в процесі експлуатації (силові та теплові навантаження, захищеність від попадання абразивних частинок та ін.)

На основі аналізу конструкції та умов роботи розглядаються можливі основні несправності складальної одиниці (деталі), що впливають на її робото здатність, та причини їх виникнення. Після чого встановлюються можливі основні дефекти деталей складальної одиниці і вказуються причини їх виникнення [1, 2, 3, 4, 23].

Під час описання дефектів деталей, що виникають в процесі зношення, необхідно встановити вид зношення в відповідності з класифікацією, приведеною в ДСТУ 2823-94 „Зносостійкість виробів. Тертя, зношування та мащення. Терміни для визначення”.

 

Технологічний процес дефекації деталі і карта поєднання дефектів по маршрутам.Комплект технологічних документів на дефекацію являється складовою частиною технологічної документації на ремонт деталі, виробу і включає в себе: титульний лист (ТЛ), карту ескізів (КЕ), карту технологічного процесу дефекації (КТПД) та відомість оснащення (ВО).

Послідовність технологічних операцій по усуненню дефектів залежить від виду технологічного процесу по його організації (одиночного, уніфікованого), характеру дефектів та їх поєднання.

Технологічний процес може передбачати усунення кожного дефекту окремо (по дефектна технологія) або декілька дефектів (маршрутна технологія).

Маршрутна технологія найбільш припустима для спеціалізованих підприємств і представляє собою закінчений технологічний процес відновлення деталей з раціональною послідовністю операцій по усуненню групи дефектів. Обґрунтування маршруту та поєднання дефектів, які входять до нього, в значній мірі залежить від частоти повторюваності дефекту в об’ємі ремонтуємих деталей (коефіцієнта повторності), що потребує значного об’єму експериментальних досліджень. Кількість маршрутів повинно бути мінімальним, але достатнім для організації оптимальних технологічних рішень.

В курсовому проекті кількість маршрутів і дефектів визначається студентом на основі знань, отриманих під час практики, а також по літературним джерелам і уточнюється разом з викладачем. Результати формуються в вигляді карти поєднання дефектів по маршрутам (табл. 3.1). На один із маршрутів (за вказівкою викладача) розроблюється технологічний процес відновлення деталі.

Таблиця 3.1.

Карта поєднання дефектів по маршрутам

Найменування та призначення деталі

Барабан гальма 150.37.195-2

№ Дефекту Найменування дефекту Номер маршруту і поєднання дефектів
І ІІ ІІІ
Зношення зовнішньої поверхні до розміру менше Æ245,6 мм
Зношення поверхні опори до розміру більше Æ16,6 мм -
Зношення поверхні отвору до розміру більшеÆ95,1 мм - -

 

 




Переглядів: 519

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Значення коефіцієнтів, що враховують робочі зони і проходи | Вибір раціональних способів відновлення деталі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.