Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Результати одразу заносьте до таблиці

1. За допомогою муфти прикріпіть лапку до штатива. Визначте масу кульки m

2. Нарисуйте на аркуші паперу концентричне коло певним радіусом R та виміряйте його.

3. Виміряйте динамометром рівнодійну сил F

4. Розкрутіть маятник так, щоб траєкторія руху тіла якомога точніше повторювала коло, зображене на папері.

5. За допомогою секундоміра визначте інтервал часу Δt , за який кулька здійснить 20-30 повних обертів (N)

6. Визначте період обертання кульки по колу

 
 


7. Визначте обертову частоту

 
 


8. Визначте циклічну частоту

9. Визначте модуль лінійної швидкості обертання кульки по колу: v

10. Визначте модуль доцентрового прискорення кульки:

11. Визначте модуль рівнодійної сил, які надають кульці, що рухається, доцентрового прискорення:

 
 


12. Порівняйте виміряне й обчислене значення рівнодійної сил, визначивши відношення

Маса кульки Радіус кола Час руху Кількість обертів Період обертання Обертова частота Лінійна швидкість Доцентрове прискорення   Рівнодійна двох сил Рівнодійна двох сил Відношення рівнодійних сил
т, кг R, м Δt, с N Т, с n, с-1 v , м/с a, м/с2 F
                     

 

13. Проаналізуйте експеримент і його результати. Сформулюйте висновок, у якому зазначте, які фізичні величини, ви визначали.

 

 




Переглядів: 634

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота № 4 | Теоретичні відомості.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.