Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕХНОЛОГІЯ РОБОТИ СТАНЦІЇ З ВАНТАЖНИМИ ПОЇЗДАМИ, ЯКІ НАДХОДЯТЬ В ПЕРЕРОБКУ

 

11.1 Отримавши від ДСП повідомлення про наступне прибуття поїзда з вказівкою колії приймання, ДСП інформує усіх причетних (до обробки поїзда) працівників: складача поїздів, оператора поста централізації, старшого прийомоздавальника вантажу, оглядача вагонів, які завчасно виходять на колію приймання і зустрічають поїзд, який прибуває. У процесі руху поїзда старший прийомоздавальник вантажу уважно спостерігає за станом навантаження і кріплення вантажу на відкритому рухомому складі, станом люків, дверей, кузовів вагонів, наявності ЗПП, пломб, закруток, тощо.

 

Обробка состава по прибуттю включає такі технологічні операції:

- укладання гальмових башмаків;

- огородження составу;

- контрольну перевірку составу поїзда;

- звірення перевізних документів з натурним листом;

- технічне обслуговування вагонів;

- комерційний огляд вагонів і вантажів;

Після зупинки поїзда, закріплення составу і відчеплення локомотива, а також огородження составу оглядачем вагонів, старший прийомоздавальник вантажу проводить комерційний огляд вагонів візуально вздовж составу, при цьому виконує такі операції:

- звіряє номери вагонів з перевізними документами;

- зовнішнім оглядом перевіряє стан кузовів, дверей, люків вагонів, їх справність відсутність слідів втрати чи не збереженності вантажу;

- на оглядовій вежі, яка знаходиться на неелектрофікованому тупику №7:

перевіряє на вагоні наявність ЗПП, відповідність відтисків на них

вказаних у перевізних документах; на відкритому рухомому складі

перевіряє цілісність вантажу, стан поверхні навалочних вантажів, стан

упаковки (тари) вантажу кількість місць (якщо їх можна порахувати без

вивантаження); згідно з встановленим порядком перевіряє і приймає

вагони, що прибули у супроводі воєнізованої охорони залізниці.

 

Визначення технічного стану вагонів під здвоєні операції виконується з вказівкою вантажу, під який відбираються вагони. Вагони під швидкопсувні та сипучі вантажі оглядаються тільки в порожньому стані. Підготовка їх до здвоєних операцій не допускається. При технічному огляді вагонів оглядач вагонів визначає придатність вагонів під здвоєні операції, окремо для країн СНД і УЗ, з послідуючим записом та підписом оглядача вагонів в журналі форми ВУ-14, який знаходиться у старшого прийомоздавальника вантажу та багажу.

При виявленні несправних вагонів, які потребують технічного обслуговування без відчеплення від составу, оглядач вагонів наносить крейдову розмітку на бокових стінках кузова, бортах платформ, котлах цистерн. Водночас з технічним обслуговуванням виконується відпуск автогальм.

Для відстою вагонів з вантажами класу небезпеки 1 (ВМ) використовуються тупікова колія №7.

На станції Сурське вагони з вантажами класу небезпеки 1 (ВМ) відставляються на колію № 5.

При необхідності відчеплення вагонів від поїзда і подачі їх на інші колії для усунення комерційних несправностей, або перевірки стану і кількості вантажу, ЗПП або пломб прийомоздавальник вантажу негайно повідомляє ДСП, з вказівкою номеру вагона, місця розташування в поїзді, номера колії, на яку необхідно подати вагони. На вагонах наноситься крейдова розмітка.

Якщо виявлено вантаж, навантажений із порушенням ТУ, оперативне повідомлення надсилається також на станцію відправлення вантажу, начальнику комерційного відділу, начальникам комерційних служб своєї залізниці та залізниці відправлення та головному ревізору з безпеки руху поїздів та автотранспорту дільниці залізниці.

Послідовність виконання операцій та норм на обробку состава що надходить в розформування приведено на рисунку Г .1. Додаток Г.

По прибуттю на станцію Зустрічний вагонів з нафтопродуктами, вагони подаються під оглядову вежу на колію № 7, де проводиться їх огляд прийомоздавальником вантажу та багажу і стрільцем ВОХР.

Про закінчення огляду прийомоздавальник вантажу доповідає ДСП і робить відмітку на першому екземплярі натурного листа “Вагони в комерційному відношенні перевірив” і засвідчує підписом.

Комерційний огляд вагонів та поїздів на станції Зустрічний проводиться у денний час з 08-00 по 20-00 з оформленням результатів огляду вищезазначеним порядком.

11.2 Порядок виконання комерційного огляду поїздів.

На станції Зустрічний комерційний огляд поїздів проводить старший прийомоздавальник вантажу та багажу. Комерційному огляду підлягають всі поїзди, що прибувають на розформування, сформовані на станції, а також групи та окремі вагони, що відчипляються від (до) поїзда. Залишені поїзди, групи вагонів і одиночні вагони підлягають комерційному огляду після прибуття і перед відправленням зі станції, де вони були залишені, якщо термін їх перебування перевищує 2 години. Про проведення комерційного огляду прийомоздавальник вантажу робить відмітку на першому екземплярі натурного листа. Огляд вагонів і контейнерів, що підлягають супроводу воєнізованої охорони, здійснюється разом з цією охороною.

В усіх випадках виявлення комерційних несправностей складається акт загальної форми ГУ-23, що підписується працівникам, які здійснюють комерційний огляд, але не менше двох осіб. Працівники воєнізованої охорони, які брали участь в огляді, також підписують акт загальної форми.

Якщо вагон прибув на станцію з комерційною несправністю, яка вже оформлена актом загальної форми, і стан вагона та вантажу в порівнянні з даними акта не змінився, новий акт загальної форми не складається.

У випадку виявлення вагонів з комерційними несправностями, які загрожують схоронності вантажу або створюють умови для можливості розкрадання вантажу, доступ до вантажу має бути усунуто негайно, при можливості з накладанням ЗПП (пломб), про що робиться відмітка в акті форми ГУ-23.

Вагони і контейнери з комерційними несправностями, які вимагають перевірки кількості стану вантажу, або перевантаження його, з ознаками розкрадання (проломи стін, покрівлі чи пола, відкриття тари вантажних місць) в обов’язковому порядку перевіряються на станції виявлення несправності.

Якщо вантаж немає можливості перевірити на станції з причини відсутності необхідних умов, допускається відправлення таких вагонів у супроводі працівників воєнізованої охорони до найближчої станції Придніпровської залізниці, на якій можливо зробити перевірку. Відправлення таких вагонів здійснюється після виконання попереднього зовнішнього огляду з оформленням цього огляду актом загальної форми та вжиттям заходів щодо недопущення збільшення несхоронності, відправлення вагонів для перевірки в межах дирекції проводиться після узгодження з ДНМ ДН-1. В акті загальної форми вказується дата і посада особи, що дозволила відправлення таких вагонів.

 

В усіх випадках виявлення вагонів і контейнерів з комерційнми несправностями, що загрожують схоронності вантажів і безпеки руху під час перевезення скаладається акт загальної форми ГУ-23, в якому вказується факт виявлення несправності і результат перевірки вантажу, стан пломб (ЗПП), закруток, плашок, запорів на дверях і люках, стан кузова вагона (контейнера), правильність і повнота навантаження вагона (контейнера), стан поверхні вантажу, кількість ярусів у міждверному просторі тощо. При перевезенні автотракторної техніки в акті загальної форми вказується наявність пошкоджень, нестача деталей та віузлів, ЗПП (пломб) відповідно до опису, при відкритих окремих місцях із запасними частинами й інструментами без опису – фактична їх наявність. Ознаки розкрадання описуються детально із зазначенням точного місця розташування пошкоджених місць, їх номерів, розмірів виїмок. Для нафтопродуктів, завантажених в цистерни, в акті вказується висота недоливу. При виявленні комерційного браку, оформлюється акт загальної форми ГУ-23, з вказівкою виявлених порушень. Акт підписує ДСП, старший прийомоздавальник вантажу та багажу і стрілець ВОХР. По закінченню огляду, старший прийомоздавальник вантажу та багажу, передає вагони (з комерційним браком) під охорону стрілець ВОХР із записом у “Книзі здавання та приймання вагонів під охорону” в якій розписується старший прийомоздавальник, що здає вантаж, і стрілець ВОХР, що його приймає. Вагони знаходяться під охороною до моменту здавання їх вантажоодержувачу.

В акті загальної форми вказується також спосіб усунення доступу до вантажу і відомості про знаки на ЗПП (пломбах), накладених на вагони (контейнери) чи автотракторну техніку.

Через наявність контактної мережі на станційних коліях технічний огляд працівниками ПТО та комерційний огляд вагонів в складі поїзда виконується з обов’язковим виконанням Правил безпеки для працівників залізничного транспорту на електрофікованих дініях (НПАОП 60.1.-148.-00) та виконання вимог Пам’ятки з охорони праці для працівників станції (ЦД-0030). При цьому на рухомий склад, що знаходиться на електрофікованих коліях заборонено:

- підніматися на цистерни і критий рухомий склад з метою перевірки стану вантажу, кріплення кришок люків, перевірки ЗПП, тощо;

- відкривати і підіймати кришки люків з метою перевірки стану порожніх вагонів;

- проводити зовнішній огляд цистерн й критого рухомого складу та їх обладнання, що розміщений у верхній частині вагонів.

Огляд верхньої частини рухомого складу виконується з оглядової вежі на неелектрофікованих 6 та 7 тупикових коліях. Для необхідності відчеплення і подачі ваногів на ці колії прийомоздавальник надає ДСП заявку.

По закінченню комерційного та технічного огляду вагонів старший прийомоздавальник вантажу та багажу та оглядач вагонів повідомляє ДСП про результати огляду. Якщо у складі є вагони, що вимагають відчіпного ремонту, оглядачем вагонів заповнюється повідомлення форми ВУ-23, з одночасним записом у книзі форми ВУ-14.

11.3 Організація маневрової роботи.

Розпорядження на виконання маневрової роботи по розформуванню, формуванню поїздів, подачі вагонів під вантажні операції та забиранні їх з під’їзних колій надає ДСП складачу поїздів, який безпосередньо керує її виконанням. Маневрова робота на станціях Зустрічний, Сурське виконується маневровим локомотивом серії ЧМЕ-3 приписаними до локомотивного депо Дніпропетровськ по станції Зустрічний також маневровим локомотивом вітковласника ЗАТ "ЕЛСТА".

Маневрова робота на станції виконується з включенням і випробуванням автогальм згідно ТРА станції.

При вступі на чергування та одержанні плану роботи на зміну ДСП знайомиться із наявністю вагонів на коліях станції і під’їзних коліях, призначенням вагонів.

Перед початком маневрів складач поїздів складає план роботи, порядок його виконання та знайомить з ним машиніста маневрового локомотива.

Перед подачею вагонів на під’їзні колії складач поїздів, керуючись завданням ДСП, та крейдовою розміткою на вагоні, підбирає вагони за пунктами подачі з таким розрахунком, щоб забезпечувалася мінімальна витрата часу і маневрових засобів на подачу і забирання вагонів з під’їзних колій.

Для забезпечення рівномірної вантажної роботи станції протягом доби і раціонального використання вантажно-розвантажувальних механізмів на під'їзних коліях подача та забирання вагонів на вантажні фронти під’їзних колій здійснюється порядком, передбаченим у договорі про подачу та забирання вагонів на залізничну під’їзну колію.

У зв'язку з наявністю у непарній горловині станції ухилу 3,8%0 у бік станції Дніпропетровськ-Південний і у парній горловині ухилу 4,0%о у бік станції Сурське маневрова робота провадиться шляхом осаджування в указаних горловинах з постановкою локомотива з боку спуску з включенням і випробуванням автогальм.

У всіх випадках випробування автогальм проводиться машиністом маневрового локомотива, сумісно зі складачем поїздів без видачі довідки форми ВУ-45.

Розформування та формування складу виконується на приймально-відправних коліях станції. Заїзд маневрового локомотиву під склад (групу вагонів) проводиться по сигналу складача поїздів.

При формуванні складу, ДСП дає завдання складачу поїздів, указуючи при цьому призначення поїзда (групи вагонів), що підлягають включенню в поїзд, їх місце знаходження і вагу.

При формуванні поїздів, в склад яких входять вагони, які потребують охорони, складач поїздів дотримується наступної технології:

- вагони, що потребують охорони, ставляться в поїзд однією групою, включаючи вагон з для проїзду охорони;

- група вагонів, що потребує охорони, може ставитися в головну частину поїзда не далі, ніж за 5 вагонів від локомотиву. В такому випадку дозволяється працівникам охорони проїзд в кабіні локомотиву.

Про закінчення формування складу поїзда, складач поїздів доповідає ДСП.

 

11.4 Операції при відправленні поїздів

Про необхідність технічного обслуговування вантажних вагонів на станції Сурське, начальник станції Зустрічний заздалегідь (не менше ніж за добу) надає телефонограму, про виклик оглядача вагонів, оператору ВЧД-16 – 9-3-120-2-24 (цілодобово); 3-49-25 (денний час).

Обробка поїзда по відправленню, включає слідуючі операції:

- технічне обслуговування вагонів;

- комерційний огляд вагонів;

- причіпку поїзного локомотива і випробування автогальм, вилучення гальмових башмаків;

- вручення перевізних документів локомотивній бригаді;

- відправлення поїзда.

Вагони, що виставляються з під'їзних колій, формуються у склад поїзда, у відповідності з планом формування, на коліях станції № 1, 2, 5. Закріплення одиночних груп вагонів виконується згідно ТРА станції Зустрічний (п. 3.10)., ТРА станції Сурське (п.27).

Після закріплення вагонів, для технічного обслуговування, оглядач вагонів огороджує состав і здійснює контроль технічного стану вагонів. При виявлені вагонів із технічною несправністю доповідає ДСП, на вагони які потребують ремонту, оформлює повідомленням форми ВУ-23. Після закінчення формування складу (поїзда), ДСП оформлює запис у книзі форми ВУ-14, про початок та закінчення огляду з підписом оглядача вагонів.

Комерційний огляд проводе прийомоздавальник вантажу та багажу, який перевіряє правильність навантаження і кріплення вантажів на відкритому рухомому складі, з послідуючим підписом в натурному листі по відправленню. Виявлені при огляді комерційні несправності, що загрожують безпеці руху і збереженню вантажів, оформляються актами загальної форми ГУ-23 (при потребі вагони з складу вилучаються). Про готовність поїзда до відправлення оглядач вагонів та прийомоздавальник вантажу та багажу повідомляє ДСП - особисто, з розписом – оглядача вагонів у книзі форми ВУ-14 (про початок та закінчення огляду), а прийомоздавальника вантажу та багажу у натурному листу по відправленню.

 

Перевізні документи вручаються машиністу поїзного локомотива оператором при ДСП під розпис у "Книзі прийому і здачі перевізних документів" форми ДУ-40.

Після причіпки поїзного локомотиву оглядач вагонів разом з локомотивною бригадою проводить випробування автогальм.

Після випробування автогальм, оператор поста централізації по розпорядженню ДСП вилучає гальмові башмаки.

Перед відправленням поїзда, оператор при ДСП передає поїзному диспетчеру дирекції дані про поїзд: номер і індекс поїзда, вагу і кількість вагонів у составі, наявність у составі вагонів власності інших країн, вагонів з вантажами класу небезпеки 1 (ВМ), вагонів з негабаритними вантажами та інші дані, які передбачені діючими на залізниці інструкціями по інформації для передачі поїзному диспетчеру.

Інформацію про всі операції з поїздами (прибуття, відправлення, розформування, формування, об’єднання, роз’єднання) оператор при ДСП передає в АСК ОП.

Послідовність виконання операцій та норми на обробку состава свого формування приведені на рисунку Г .2. Додаток Г.

11.5 Організація відчеплення несправного вагону по станції Зустрічний.

На прилеглих перегонах Дніпропетровськ - Вантажний – Зустрічний та Сурське - Зустрічний встановлені засоби автоматичного контролю технічного стану (ПОНАБ-3) рухомого складу під час руху відповідно 7 км. +475 м. та 215 км. +220 м.

У випадку виявлення ПОНАБ-3 несправного вагону у складі поїзда ДСП, керуючись показаннями сигнальних пристроїв, сповіщає по поїзному радіозв'язку локомотивну бригаду про приймання поїзда на станцію з зупинкою та забезпечує закриття вихідного світлофору станції. ДСП також негайно повідомляє оглядача вагонів по гучномовному парковому зв'язку про колію приймання поїзда та необхідність його огляду.

У випадку прийняття рішення оглядачем вагонів про відчеплення несправного вагону ДСП попереджає про виконання завдання працівників, що беруть участь в маневровій роботі: складача поїздів, оглядача вагонів, ОПЦ, машиніста поїзного та маневрового локомотива.

Час виконання технологічних операцій при обробці транзитного поїзда з відчепленням несправного вагона з хвоста поїзда маневровим локомотивом станції Дніпропетровськ - Південний приведено на рисунку Г.4. Додаток Г.

У випадку наявності на станції маневрового локомотива регламентований час зменшується на 12 хвилин (п. 4 очікування маневрового локомотиву зі станції

Дніпропетровськ Південний) та складає 1 год. 27 хв.

Згідно наказу від 24.03.2004 №252/Н, регламентований час відчеплення несправних вагонів від довгосоставних та підвищеної довжини збільшується відповідно на 10 та 20 хвилин.

11.6 Порядок передислокації вантажних вагонів неробочого парку.

До неробочого парку вантажних вагонів належать вагони, які знаходяться у ремонті чи його очікуванні, виділені для спеціальних і технічних потреб залізниці, інших потреб, тривалий запас Укрзалізниці.

Вагони неробочого парку повинні ставитися у хвостову частину поїзда, при цьому гальмове обладнання повинне бути справним.

Передислокація вагонів неробочого інвентарного парку між залізницями здійснюється за наказом головних управлінь вагонного господарства та перевезень Укрзалізниці, у межах залізниці – начальників служби вагонного господарства та служби перевезень.

Вагони неробочого парку направляються у ремонт у вантажних поїздах згідно плану формування та діючого порядку направлення вагонопотоків з оформленням відповідних перевізних документів:

повідомлення ф. ВУ-23М;

супровідний листок ф. ВУ-26М;

дорожня відомість ф. ГУ-64;

при необхідності довідка про дезинфекцію вагонів згідно Правил перевезнь вантажів;

при необхідності акт про придатність цистерни для ремонту ф. ВУ-19;

акт про пошкодження вагону ф.ВУ-25 (для пошкодженого вагону).

Форми ВУ-25 та ВУ-26М складаються окремо на кожен вагон.

Поїзда, в яких прямують вантажні вагони неробочого парку, рухаються із швидкістю:

На ділянках з ухилами до 8 %0:

при проходженні світлофорів з зеленим вогнем – 60 км/год;

при проходженні світлофорів з жовтим вогнем – 40 км/год.

При слідуванні поїзда на ділянках з ухилами більше 8 %0 швидкість руху зменшується на 10 км/год на кожну додаткову 1%0 ухилу.

Супроводжувальний листок ф. ВУ-26М є дозволом на передислокацію вантажних вагонів неробочого парку незалежно від форм та країн власності.

Готовність вагонів з закінченим міжремонтним терміном до передислокації у складі поїзда підтверджується підписом оглядача вагонів у книзі ф.ВУ-14, яка знаходиться у ДСП.

Вагони власності інших країн, які направляються для планових видів ремонту у країни – власниці і відповідають вимогам чинних нормативних документів, передаються в вантажних поїздах згідно плану формування та діючого порядку направлення вагонопотоків з оформленням перевізних документів ф. ГУ-64 з додавання супроводжувального листка ф. ВУ-26М.

Після проведення ремонтних робіт з підготовки вагонів тривалого запасу до передислокації оглядач вагонів у Книзі форми ВУ-14 виконує запис та розписується про виконання відповідного ремонту та технічний стан кожного підготовленого вагона із обов’язковою відміткою про постановку їх у хвостову частину поїзда.

Передислокація вагонів вилучених із інвентарю та вагонів неробочого парку з несправним гальмівним обладнанням в межах однієї залізниці здійснюється тільки у світлий час доби двома локомотивами у голові і хвості поїзда. Кількість вагонів і швидкість руху таких поїздів визначається наказом начальника залізниці із розрахунку забезпечення гальмового натиснення враховуючи наявність гальмових засобів, ваги поїзда та серії локомотива.

 




Переглядів: 4510

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СТАНЦІЙНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ЦЕНТРУ З ОБРОБЛЕННЯ ПОЇЗНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ПЕРЕВІЗНИХ ДОКУМЕНТІВ | ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ТОВАРНОЇ КОНТОРИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.