МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА 4 АНТРОПОГЕННІ ТУРИСТСЬКІ РЕСУРСИ УКРАЇНИВ даній темі студенти коротко розглядають структуру історико-культурних ресурсів на основі якої подається розгорнута характеристика основних складових історико-культурних ресурсів. Окрема увага в даній темі приділяється знайомству з історико-культурними об’єктами України включеними до Списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО та Національною системою туристсько-екскурсійних маршрутів "Намисто Славутича". Подається характеристика сучасного стану розвитку туристської інфраструктури України: готелі та інші місця для тимчасового проживання, санаторно-курортні установи, транспортні комунікації, ресторанне господарство. Питання і завдання для самоперевірки: 1. Дайте визначення поняттю «історико-культурні ресурси» охарактеризуйте їх склад. 2. Дайте характеристику та проаналізуйте географію розповсюдження архітектурних історико-культурних ресурсів в Україні. Назвіть національні архітектурні та історико-культурні заповідники держави. 3. Назвіть найвідоміші пам’ятки археології на Україні. 4. Перелічите історичні пам’ятки пов'язані з визначними подіями в історії України. 5. Охарактеризуйте тематичну спрямованість та географію розповсюдження музеїв в Україні. 6. Наведіть визначні приклади та проаналізуйте географію біографо-соціальних історико-культурних ресурсів. 7. Перелічите етнографічні області України. Як етнографічні ресурси використовуються на сучасному етапі розвитку туризму в Україні. 8. На які категорії поділяються області країни за насиченістю історико-культурних ресурсів, назвіть області, які входять до кожної категорії. 9. Перелічите історико-культурні об’єкти України, які включені до Списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, і перспективні об’єкти. 10. Назвіть тематику та основні туристичні центри маршрутів які пропонуються Національною системою туристсько-екскурсійних маршрутів "Намисто Славутича" . 11. Охарактеризуйте (за складовими) розвиток туристської інфраструктури в Україні. 12. Дайте визначення поняття «туристична інфраструктура» охарактеризуйте їх склад. 13. Дайте характеристику функціональній структурі підприємств готельного господарства та проаналізуйте географію їх розташування в Україні. Назвіть основні об’єкти сервісу вітчизняних готелів. 14. Перелічіть складові санаторно-курортних і оздоровчих закладів України. Назвіть установи і відомства, яким підпорядковуються санаторно-курортні заклади. 15. Охарактеризуйте кількісний та якісний стан транспортних комунікацій України. 16. Назвіть основні складові й визначить тенденції розвитку ресторанного господарства України.
Література Основна: 2, 8, 15 Додаткова: 3 – 4, 10 – 13, 16 - 17
|
||||||||
|