Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 4 АНТРОПОГЕННІ ТУРИСТСЬКІ РЕСУРСИ УКРАЇНИ

В даній темі студенти коротко розглядають структуру історико-культурних ресурсів на основі якої подається розгорнута характеристика основних складових історико-культурних ресурсів. Окрема увага в даній темі приділяється знайомству з історико-культурними об’єктами України включеними до Списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО та Національною системою туристсько-екскурсійних маршрутів "Намисто Славутича". Подається характеристика сучасного стану розвитку туристської інфраструктури України: готелі та інші місця для тимчасового проживання, санаторно-курортні установи, транспортні комунікації, ресторанне господарство.

Питання і завдання для самоперевірки:

1. Дайте визначення поняттю «історико-культурні ресурси» охарактеризуйте їх склад.

2. Дайте характеристику та проаналізуйте географію розповсюдження архітектурних історико-культурних ресурсів в Україні. Назвіть національні архітектурні та історико-культурні заповідники держави.

3. Назвіть найвідоміші пам’ятки археології на Україні.

4. Перелічите історичні пам’ятки пов'язані з визначними подіями в історії України.

5. Охарактеризуйте тематичну спрямованість та географію розповсюдження музеїв в Україні.

6. Наведіть визначні приклади та проаналізуйте географію біографо-соціальних історико-культурних ресурсів.

7. Перелічите етнографічні області України. Як етнографічні ресурси використовуються на сучасному етапі розвитку туризму в Україні.

8. На які категорії поділяються області країни за насиченістю історико-культурних ресурсів, назвіть області, які входять до кожної категорії.

9. Перелічите історико-культурні об’єкти України, які включені до Списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, і перспективні об’єкти.

10. Назвіть тематику та основні туристичні центри маршрутів які пропонуються Національною системою туристсько-екскурсійних маршрутів "Намисто Славутича" .

11. Охарактеризуйте (за складовими) розвиток туристської інфраструктури в Україні.

12. Дайте визначення поняття «туристична інфраструктура» охарактеризуйте їх склад.

13. Дайте характеристику функціональній структурі підприємств готельного господарства та проаналізуйте географію їх розташування в Україні. Назвіть основні об’єкти сервісу вітчизняних готелів.

14. Перелічіть складові санаторно-курортних і оздоровчих закладів України. Назвіть установи і відомства, яким підпорядковуються санаторно-курортні заклади.

15. Охарактеризуйте кількісний та якісний стан транспортних комунікацій України.

16. Назвіть основні складові й визначить тенденції розвитку ресторанного господарства України.

 

Література

Основна: 2, 8, 15

Додаткова: 3 – 4, 10 – 13, 16 - 17

 




Переглядів: 652

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 3 ПРИРОДНІ ТУРИСТСЬКІ РЕСУРСИ УКРАЇНИ | ТЕМА 5 КЛАСИФІКАЦІЯ ТУРИСТСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.