Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО НАПИСАННю КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

 

Для закріплення отриманих знань та відпрацювання вмінь з дисципліни «Туристичні ресурси України» навчальним планом спеціальності передбачено написання контрольної роботи, яка є обов’язковою частиною роботи студента при опануванні дисципліни. На підготовку контрольної роботи студентові відводиться 30 годин виділених на самостійну роботу.

Мета написання контрольної роботи полягає у вивченні, аналізі й комплексній оцінці різноманітних видів туристичних ресурсів України (її окремих туристичних регіонів) для створення конкурентоспроможного національного турпродукту.

Рекомендована тематика контрольної роботи по дисципліні «Туристські ресурси України» - дослідження туристсько-ресурсного потенціалу окремих регіонів України.

Відповідно до тематики студент для дослідження обирає адміністративно – територіальну область України. Об’єктом дослідження в контрольній роботі виступають туристські ресурси певної області, а предметом особливості їх структури, географії розповсюдження, потенційні запаси, сучасний та перспективний рівень використання.

Структура контрольної роботи повинна містити такі частини:

· титульний аркуш;

· зміст;

· перелік умовних позначень (за необхідності);

· вступ;

· основну частину;

· висновки;

· список використаних джерел;

· додатки (за необхідності).

У розділах основної частини контрольної роботи висвітлюються:

У першому розділі шляхом вивчення літератури окреслюють основні особливості географічного положення обраного регіону дослідження. Географічне положення слід характеризувати як по відношення до природних так і економіко-географічних об’єктів, а також визначати географічні координати, протяжність, конфігурацію, площі обраних одиниць дослідження. Вивчення географічного положення пропонується проводити за наведеним планом. В першому розділі роботи слід також провести аналіз сучасного стану розвитку туризму в регіоні, при цьому слід скористатися статистичними матеріалами як мінімум за останніх 3 роки, виявити тенденції, прослідкувати зміни та визначити їх причини. Окрім статистичного аналізу обов’язково проаналізувати діючи туристські програми, виставки, ярмарки, інші туристські заходи, що сприяють створенню туристського іміджу та загального розвитку туризму в регіоні.

Другий розділ роботи присвячується характеристиці якісного і кількісного складу туристичних ресурсів. Характеристику можливо проводити двома способами:

1) використовуючи структурний аналіз окремих видів туристських ресурсів. Тобто в якості підрозділів розглядати природні, історико-культурні, та інфраструктурні ресурси;

2) всебічно характеризувати окремі визначні туристські центри (рекреаційні системи, туристські зони, райони, комплекси, ареали) регіонів.

У третьому розділі потрібно дослідити проблеми і перспективи подальшого розвитку туризму в регіоні, розробити новий вид туристичного продукту.

Більш детально з вимогами до написання контрольної роботи можливо ознайомитися в Методичних вказівках до виконання контрольної роботи з дисципліни «Туристські ресурси України» для студентів 3 курсу денної та 4 курсу заочної форми навчання напряму підготовки „Туризм”.

 





Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття на тему 6: Комплексна оцінка туристських ресурсів та визначення рейтингів регіонів по розвитку туризму. | Список літератури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.