МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мета та завдання навчальної дисципліниФорма № Н - 3.04 Львівський інститут економіки і туризму Кафедра теорії і практики туризму і готельного господарства
“ЗАТВЕРДЖУЮ” Проректор з НМВР
________________________________ “______”_вересня 2012_ року
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ПП 4. Організація готельного господарства
напрям підготовки 6. 140103 «Туризм»
Факультет туризму, готельної та ресторанної справи
Львів 2012 рік
Робоча програма з Організації готельного господарства для студентів за напрямом підготовки 6.140103 «Туризм» „6” вересня, 2012 року - 18 с.
Розробники:Білоцерківська Т. М., ст. викладач
Робоча програма затверджена на засіданні кафедри теорії і практики туризму і готельного господарства Протокол від. “6” вересня 2012 року № 1
Завідувач кафедри теорії і практики туризму і готельного господарства _______________ проф.Бочан І.О. “6” вересня 2012 року
Схвалено науково-методичною радою Львівського інституту економіки і туризму
Протокол від. “____” вересня 2012 року № 1
“_____”вересня 2012 року Голова _________ Захарчин Р.М.
Опис навчальної дисципліни
Примітка. Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить: для денної форми навчання – 1/2 для заочної форми навчання – 2/3
Мета та завдання навчальної дисципліни Мета: Головна мета вивчення курсу «Організація готельного господарства» полягає не лише у засвоєнні студентами теоретичних основ організації функціонування підприємства готельного господарства на ринку, а й сприйняття ними готельного господарства як невід'ємної частини сфери туризму України, яка набуває все більшого значення в економічному житті країни. Завдання: Завданням вивчення курсу «Організація готельного господарства» є теоретична і практична підготовка студентів з таких питань: - особливості організації готельного господарства в Україні та за кордоном; - основні фактори, що впливають на розподіл підприємств готельного господарства на типи та категорії; - організація приміщень на підприємствах готельного господарства; - організація процесу обслуговування на підприємствах готельного господарства; - основи організації підприємств ресторанного господарства при засобах розміщення; - організація обслуговування клієнтів в підприємствах готельного господарства різних типів та категорій; - організація допоміжних служб, цехів і обслуговуючих господарств; - організація праці в готельному господарстві; - організація виробничого процесу в підрозділах підприємства готельного господарства, та його контроль. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: знати: - Історію та сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності. - Сучасні національні системи класифікацій засобів розміщення. Типізацію засобів розміщення. - Oрганізацію приміщень підприємств готельного господарства. - Функціональні організаційні структури готелів. Служби готелів. - Характеристику та особливості готельних послуг. Умови створення якісного сервісу в готелях та аналогічних засобах розміщення. - Поняття гостинності.Технологія гостинності. Основні технологічні складові. - Організацію роботи служби прийому та розміщення, порядок бронювання місць та номерів в готелях, порядок реєстрації та розміщення гостей. - Організацію обслуговування гостей службою обслуговування номерного фонду, технологію надання клінінгових послуг, організацію роботи білизняного господарства готелю. - Організацію надання додаткових послуг, організацію побутового обслуговування. -Вимоги до обслуговуючого персоналу в підприємствах індустрії гостинності, правила поведінки персоналу, діловий етикет. - Організацію допоміжних служб, цехів і обслуговуючих господарств. - Організацію праці в готельному господарстві. - Організацію виробничого процесу в підрозділах підприємства готельного господарства, та його контроль вміти: - Провести аналогію між еволюцією суспільства та розвитком засобів розміщення. Оцінити переваги сучасних тенденцій готельного господарства, зокрема, упровадження в готельну гостинність нових комп'ютерних технологій. - Віднести засіб розміщення до певного класу та типу у відповідності до ознак класифікації та типізації. - Визначити функціональну організацію приміщень готелю. - Організувати роботу необхідних служб в готелях та аналогічних засобах розміщення. - Оцінити якість надання послуг в готелях у відповідності до критеріїв та показників якості обслуговування туристі. - Застосовувати основні технологічні складові в процес обслуговування гостей, організовувати робочі місця. - Організувати роботу служби прийому та розміщення . - Організувати роботу служби обслуговування номерного фонду, провести тренінг для обслуговуючого персоналу в частині виконання різних робіт прибирання. - Визначити доцільність пропозиції додаткових послуг у відповідності до класу та типу засобу розміщення. та організувати процес надання цих послу. - Застосовувати знання етикету в процесі обслуговування гостей. - Організувати продовольче та матеріально – технічне постачання в готельному господарстві. - Визначати режим робочого часу і відпочинку груп працівників залежно від функцій що виконуються. - Організувати роботу щодо нормування праці в готельних господарствах. - Організувати роботу щодо впровадження раціональних форм організації праці в підприємствах індустрії гостинності.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|