Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета та завдання навчальної дисципліни

Форма № Н - 3.04

Львівський інститут економіки і туризму

Кафедра теорії і практики туризму і готельного господарства

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Проректор з НМВР

 

________________________________

“______”_вересня 2012_ року

 

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

ПП 4. Організація готельного господарства

 

напрям підготовки 6. 140103 «Туризм»

 

Факультет туризму, готельної та ресторанної справи

 

Львів

2012 рік

 

 

Робоча програма з Організації готельного господарства для студентів

за напрямом підготовки 6.140103 «Туризм»

„6” вересня, 2012 року - 18 с.

 

 

Розробники:Білоцерківська Т. М., ст. викладач

 

 

Робоча програма затверджена на засіданні кафедри теорії і практики туризму і готельного господарства

Протокол від. “6” вересня 2012 року № 1

 

Завідувач кафедри теорії і практики туризму і готельного господарства

_______________ проф.Бочан І.О.6вересня 2012 року

 

Схвалено науково-методичною радою Львівського інституту економіки і туризму

 

Протокол від. “____” вересня 2012 року № 1

 

“_____”вересня 2012 року Голова _________ Захарчин Р.М.

 

 

Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчальної дисципліни
денна форма навчання заочна форма навчання
Кількість кредитів 6 Галузь знань 1041 «Сфера обслуговування»     Нормативна
Напрям підготовки 6. 140103 «Туризм»  
Модулів – 3   Спеціальність (професійне спрямування): _______________   Рік підготовки:
Змістових модулів – 3  
  Загальна кількість годин – 216 4 - й 4 - й
Лекції
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 4 самостійної роботи студента - 2 Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакаклавр  
Семінарські
-
Практичні,
Самостійна робота
Вид контролю: залік

 

 

Примітка.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить:

для денної форми навчання – 1/2

для заочної форми навчання – 2/3

 

 

Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета: Головна мета вивчення курсу «Організація готельного господарства» полягає не лише у засвоєнні студентами теоретичних основ організації функціонування підприємства готельного господарства на ринку, а й сприйняття ними готельного господарства як невід'ємної частини сфери туризму України, яка набуває все більшого значення в економічному житті країни.

Завдання: Завданням вивчення курсу «Організація готельного господарства» є теоретична і практична підготовка студентів з таких питань:

- особливості організації готельного господарства в Україні та за кордоном;

- основні фактори, що впливають на розподіл підприємств готельного господарства на типи та категорії;

- організація приміщень на підприємствах готельного господарства;

- організація процесу обслуговування на підприємствах готельного господарства;

- основи організації підприємств ресторанного господарства при засобах розміщення;

- організація обслуговування клієнтів в підприємствах готельного господарства різних типів та категорій;

- організація допоміжних служб, цехів і обслуговуючих господарств;

- організація праці в готельному господарстві;

- організація виробничого процесу в підрозділах підприємства готельного господарства, та його контроль.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:

- Історію та сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності.

- Сучасні національні системи класифікацій засобів розміщення. Типізацію засобів розміщення.

- Oрганізацію приміщень підприємств готельного господарства.

- Функціональні організаційні структури готелів. Служби готелів.

- Характеристику та особливості готельних послуг. Умови створення якісного сервісу в готелях та аналогічних засобах розміщення.

- Поняття гостинності.Технологія гостинності. Основні технологічні складові.

- Організацію роботи служби прийому та розміщення, порядок бронювання місць та номерів в готелях, порядок реєстрації та розміщення гостей.

- Організацію обслуговування гостей службою обслуговування номерного фонду, технологію надання клінінгових послуг, організацію роботи білизняного господарства готелю.

- Організацію надання додаткових послуг, організацію побутового обслуговування.

-Вимоги до обслуговуючого персоналу в підприємствах індустрії гостинності, правила поведінки персоналу, діловий етикет.

- Організацію допоміжних служб, цехів і обслуговуючих господарств.

- Організацію праці в готельному господарстві.

- Організацію виробничого процесу в підрозділах підприємства готельного господарства, та його контроль

вміти:

- Провести аналогію між еволюцією суспільства та розвитком засобів розміщення. Оцінити переваги сучасних тенденцій готельного господарства, зокрема, упровадження в готельну гостинність нових комп'ютерних технологій.

- Віднести засіб розміщення до певного класу та типу у відповідності до ознак класифікації та типізації.

- Визначити функціональну організацію приміщень готелю.

- Організувати роботу необхідних служб в готелях та аналогічних засобах розміщення.

- Оцінити якість надання послуг в готелях у відповідності до критеріїв та показників якості обслуговування туристі.

- Застосовувати основні технологічні складові в процес обслуговування гостей, організовувати робочі місця.

- Організувати роботу служби прийому та розміщення .

- Організувати роботу служби обслуговування номерного фонду, провести тренінг для обслуговуючого персоналу в частині виконання різних робіт прибирання.

- Визначити доцільність пропозиції додаткових послуг у відповідності до класу та типу засобу розміщення. та організувати процес надання цих послу.

- Застосовувати знання етикету в процесі обслуговування гостей.

- Організувати продовольче та матеріально – технічне постачання в готельному господарстві.

- Визначати режим робочого часу і відпочинку груп працівників залежно від функцій що виконуються.

- Організувати роботу щодо нормування праці в готельних господарствах.

- Організувати роботу щодо впровадження раціональних форм організації праці в підприємствах індустрії гостинності.

 

 




Переглядів: 513

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Програма навчальної дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.