МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Структура навчальної дисципліни«Судові та правоохоронні органи України»
Теми семінарських занять Тема 3. СУДОВА ВЛАДА І СИСТЕМА ЗАГАЛЬНИХ СУДІВ УКРАЇНИ Семінарське заняття - 2 год. План 1. Природа, поняття та ознаки судової влади. 2. Система судів загальної юрисдикції України. 3. Система та повноваження загальних судів України. 4. Система та повноваження спеціалізованих судів України.
Основні поняття, терміни та категорії, що підлягають засвоєнню: судова влада; ознаки судової влади; судова система загальних судів; місцеві суди та їх повноваження; ланки судової системи; судова інстанція; апеляційні суди; вищі спеціалізовані суди; Верховний суд України. Рекомендована література до Теми 3: [1.1; 1.2.1.-1.2.22; 1.3.1.-1.3.43; 1.4.1.-1.4.53.; 1.5.1.-1.5.14.; 2.1.; 2.2.; 2.6.; 3.1.-3.19.; 4.6.; 5.1.-5.62.].
ТЕМА 4. ПРАВОВИЙ СТАТУС СУДДІВ УКРАЇНИ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|