МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Нові емісії американських корпорацій на ринку капіталівКорпорації в США — активні учасники ринку капіталів. Емісійна діяльність корпорацій визначається економічним циклом і особливостями функціонування фондового ринку. З метою притягнення капіталу на тривалі терміни корпорація випускає на первинному ринку два класичних інструменти — акції й облігації. Під впливом інновацій класичні інструменти змінюються, а також з'являються принципово нові, як, наприклад, похідні цінні папери. Розширення фінансового ринку заохочує інноваційний процес, оскільки збільшується потреба в цінних паперах із новими властивостями. Емісія корпоративних цінних паперів за останні 15 років характеризується даними, поданими в табл. 10.1. Таблиця 10.1 НОВІ ЕМІСІЇ ЦІННИХ ПАПЕРІВ КОРПОРАЦІЙ США У 1985—2000 рр.1
На підставі наведеної інформації можна зробити такі висновки: 1. Виявляється загальна довгострокова тенденція росту емісій як в абсолютних поточних цінах, так і щодо ВВП. Розвиток відбувається нерівномірно: спостерігається зростання в роки підйому і зниження в роки депресії і криз. Значне зменшення нових емісій відбулося в 1994 р.: до 583,1 млрд дол. у порівнянні з 769,1 млрд дол. у 1993 р. До рівня 1994 р. емісії піднялися тільки в 1997 р. — 782,3 млрд дол. У 1999 і 2000 рр. у черговий раз нові емісії значно скоротилися. 2. У емісіях корпорацій переважають випуски боргових інструментів. Максимальна частка облігацій спостерігалася в 1990 р. — 87,8%, мінімальна — у 2000 р. — 74,0%. Переваження боргових інструментів пояснюється політикою корпорацій, проведеної в області формування структури капіталу. Як відзначено в розділі 5, підвищення коефіцієнта боргу має певні межі. Проте всі корпорації в США левереджировані, кредитні відносини розширюються. Крім того, випуск акцій звичайно є «крайнім» засобом фінансування розвитку, особливо в періоди активізації злить і поглинань. 3. У облігаційних емісіях переважає частка фінансових корпорацій, що коливається від 72,6 до 80%. Що стосується нефінансових корпорацій, тобто промислових, торгових, будівельних фірм, а також фірм, що надають нефінансові послуги, то їхня мінімальна частка складає одну п'яту. Таке положення пояснюється тим, що нефінансові корпорації виконують широку посередницьку діяльність в організації і розміщенні цінних паперів нефінансових корпорацій. 4. У емісіях акцій із 1995 р. намітилася чітка тенденція швидкого збільшення частки фінансових корпорацій. За п'ять років вона зросла з 28,0 до 65,4%, що також свідчить про розширення сфери фінансових послуг.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|