Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Нові емісії американських корпорацій на ринку капіталів

Корпорації в США — активні учасники ринку капіталів. Емісійна діяльність корпорацій визначається економічним циклом і особливостями функціонування фондового ринку. З метою притягнення капіталу на тривалі терміни корпорація випускає на первинному ринку два класичних інструменти — акції й облігації. Під впливом інновацій класичні інструменти змінюються, а також з'являються принципово нові, як, наприклад, похідні цінні папери. Розширення фінансового ринку заохочує інноваційний процес, оскільки збільшується потреба в цінних паперах із новими властивостями. Емісія корпоративних цінних паперів за останні 15 років характеризується даними, поданими в табл. 10.1.

Таблиця 10.1

НОВІ ЕМІСІЇ ЦІННИХ ПАПЕРІВ КОРПОРАЦІЙ США У 1985—2000 рр.1

Показник
Цінні папери, млрд дол. 239,2 329,1 465,2 559,4 769,1 583,1 673,7 669,2 782,3 1184,7 1165,3 1091,1
У % до ВВП 6,0 6,0 7,0 10,9 12,1 8,6 9,3 10,2 10,0 13,5 12,5 11,0
З них:                        
Облігації, % 85,2 87,8 83,7 84,2 84,1 85,4 85,1 82,2 82,1 84,6 80,8 74,0
Акції, % 14,8 12,2 16,3 15,8 15,9 14,6 14,9 17,8 17,9 15,4 19,2 26,0

 

На підставі наведеної інформації можна зробити такі висновки:

1. Виявляється загальна довгострокова тенденція росту емісій як в абсолютних поточних цінах, так і щодо ВВП. Розвиток відбувається нерівномірно: спостерігається зростання в роки підйому і зниження в роки депресії і криз. Значне зменшення нових емісій відбулося в 1994 р.: до 583,1 млрд дол. у порівнянні з 769,1 млрд дол. у 1993 р. До рівня 1994 р. емісії піднялися тільки в 1997 р. — 782,3 млрд дол. У 1999 і 2000 рр. у черговий раз нові емісії значно скоротилися.

2. У емісіях корпорацій переважають випуски боргових інструментів. Максимальна частка облігацій спостерігалася в 1990 р. — 87,8%, мінімальна — у 2000 р. — 74,0%. Переваження боргових інструментів пояснюється політикою корпорацій, проведеної в області формування структури капіталу. Як відзначено в розділі 5, підвищення коефіцієнта боргу має певні межі. Проте всі корпорації в США левереджировані, кредитні відносини розширюються. Крім того, випуск акцій звичайно є «крайнім» засобом фінансування розвитку, особливо в періоди активізації злить і поглинань.

3. У облігаційних емісіях переважає частка фінансових корпорацій, що коливається від 72,6 до 80%. Що стосується нефінансових корпорацій, тобто промислових, торгових, будівельних фірм, а також фірм, що надають нефінансові послуги, то їхня мінімальна частка складає одну п'яту. Таке положення пояснюється тим, що нефінансові корпорації виконують широку посередницьку діяльність в організації і розміщенні цінних паперів нефінансових корпорацій.

4. У емісіях акцій із 1995 р. намітилася чітка тенденція швидкого збільшення частки фінансових корпорацій. За п'ять років вона зросла з 28,0 до 65,4%, що також свідчить про розширення сфери фінансових послуг.




Переглядів: 157

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ 13. Емісія і розміщення корпоративних цінних паперів | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.