МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ціноутворення в міжнародній торгівліМножинність міжнародних цін обумовлена наступними факторами: а) відмінностями торгової політики по відношенню як до конкретних ринків, так і до тих чи інших імпортерів; б) валютною державною та міждержавною політикою; в) політикою протекціонізму; г) відмінностями в методології та методиці розрахунку цін; д) іншими факторами. Систематизація цін у світовій торгівлі наведена в табл. 6.6. Таблиця 6.6 Класифікація цін у міжнародній торгівлі
За умовами розрахунків виділяють наступні види цін: 1. Ціна комерційних угод - відображає інтернаціональну ціну виробництва при звичайному порядку здійснення угоди купівлі-продажу. 2. Ціна клірингових розрахунків – ціна товару, в якій враховані умови і особливості взаємозаліків та взаєморозрахунків. 3. Ціна програм допомоги. 4. Трансфертна ціна – ціна товару, за якою проводять внутрішньокорпоративні операції. За повнотою врахування витрат є такі види цін: 1) Ціна нетто – чиста ціна товару на місці його купівлі-продажу. 2) Ціна споживання – сума витрат покупця, включаючи витрати на придбання та використання товару в нормативний строк. За характером реалізації виокремлюють наступні види цін: - Оптова ціна – ціна товару при продажу його крупними партіями. - Роздрібна ціна – ціна товару при продажу його індивідуальному споживачу. За напрямком товарних потоків виділяють наступні види цін: а) Експортна ціна – ціна за якою товар реалізується зарубіжному контрагенту. б) Імпортна ціна – ціна по якій товар купується у зарубіжного контрагента. За мірою фіксації виокремлюють наступні види цін: 1. Контрактна ціна – ціна, яка встановлюється в контракті і виражається у валюті країни експортера, імпортера або третьої країни. 2. Тверда - встановлюється в момент підписання контракту та не підлягає ніякому коригуванню впродовж терміну його дії. Тверда ціна використовується, в основному, при негайних поставках (від 1 до 14 днів), рідше при поставках на більш тривалі терміни. В контракті в цьому випадку робиться запис: «ціна тверда, зміні не підлягає». 3. Рухома – фіксується в момент укладання контракту і може бути переглянута в подальшому, якщо ринкова ціна даного товару до моменту його поставки зміниться. 4. Змінна – ціна, що встановлюється в момент виконання контракту шляхом перегляду договірної ціни з урахуванням змін в виробництві, в період виконання тривалого термінового контракту (велике промислове обладнання, будівельні об’єкти, суднобудування і т. ін.). 5. З наступною фіксацією – ціна за якою в контракті обговорюються умови фіксації та принципи визначення її рівня. За рівнем інформованості виділяють наступні види цін: 1) Ціна, яка публікується – ціна, яка повідомляється в спеціальних та фірмових джерелах інформації. 2) Довідкова ціна – ціна товару у внутрішній оптовій чи зовнішній торгівлі промислово розвинутих країн, що опубліковується в різних виданнях. 3) Біржове котирування – ціна товару, що є предметом біржової торгівлі. 4) Аукціонна ціна – ціна товару, що є предметом аукціонної торгівлі і відображає реальні угоди. 5) Статистична ціна – середня експортна ціна, на основі даних зовнішньоторговельної статистики шляхом ділення вартості товару на його кількість. 6) Ціни фактичних угод – зафіксовані при здійсненні окремих фактичних комерційних операцій. 7) Ціни пропозицій великих фірм. Базисними умовами в зовнішньо-торгівельному контракті купівлі-продажу називають спеціальні умови, які визначають обов'язки продавця і покупця з постачання товару і встановлюють момент виконання продавцем своїх обов'язків з постачання товарів і переходу ризику випадкової загибелі чи пошкодження товару з продавця до покупця, а також витрат, які виникають за таких умов (табл. 6.7). Таблиця 6.7 Базисні умови торгівлі
Продовження таблиці 6.7
Класифікація знижок в міжнародній торгівлі наведена в табл. 6.8. Таблиця 6.8 Види знижок та умови їх надання в світовій торгівлі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|