Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оформлення робіт

Міністерство освіти та науки України

Приазовський державний технічний університет

 

 

Теоретична механіка

Збірник завдань

Та методичні вказівки до виконання

Розрахунково-графічних робіт

для студентів напрямку “Інженерна механіка”

 

Частина 2. Динаміка

 

З а т в е р д ж е н о

на засіданні кафедри теоретичної та прикладної механіки

протокол № 5 від 23.12.2007 р.

 

 

Р е к о м е н д о в а н о

методичною комісією механіко-машинобудівного факультету

протокол № 3 від 30.12.2007 р.

 

 

Маріуполь, 2008

 

УДК 531.8 (073)

Теоретична механіка. Збірник завдань та методичні вказівки до виконання розрахунково-графічних робіт для студентів напрямку “Інженерна механіка”. Частина 2. Динаміка./ Укл. В.В.Шишкін, І.М.Музика. - Маріуполь: ПДТУ, 2008.- 68 с.

 

Даний методичний посібник містить основні задачі розділу “Динаміка” дисципліни “Теоретична механіка” в обсязі підготовки бакалаврів напрямку “Інженерна механіка” і призначений для самостійної роботи студентів денної, заочної та прискореної форм навчання.

 

 

Укладачі: В.В.Шишкін, доц., к.т.н.

І.М.Музика, ст.викл.

Рисунки: О.Ф.Місаілова

 

 

Відповідальна за випуск:

Т.М.Карпенко, доц.,

поч.проф.ПДТУ, к.ф.-м.н.

 

 

Зміст

 

1. Передмова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4

2. Вибір варіанту, рекомендації до виконання і вимоги до оформлення робіт . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4

3. Динаміка . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5

Основні поняття . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5

Завдання Д-1. Інтегрування диференціальних рівнянь руху матеріальної точки, що знаходиться під дією постійних сил . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6

Завдання Д-2. Динамічні рівняння руху тіл . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24

Завдання Д-3. Теорема про зміну кінетичної енергії . . . . . . . . . . . 31

Завдання Д-4. Принцип Д'Аламбера . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37

Завдання Д-5. Загальне рівняння динаміки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42

Завдання Д-6. Рівняння Лагранжа ІІ роду . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47

Завдання Д-7. Малі вільні коливання механічної системи . . . . . . . . 53

4. Література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66

 

 


Передмова

Наведені у збірнику завдання відповідають вимогам «Державного стандарту» [1] вищої освіти для студентів професійного спрямування «Інженерна механіка» і ураховують багаторічний досвід викладання дисципліни “Теоретична механіка” кафедри теоретичної і прикладної механіки Приазовського державного технічного університету.

В другій частині збірника запропоновано сім завдань розрахунково-графічної роботи (далі РГР) “Динаміка”. По кожній з робіт приведений стислий огляд теоретичних положень, методичні вказівки та приклади виконання завдань. Завдання мають 100 варіантів вихідних даних. Умови деяких задач запозичені з методичних розробок [2], [3], [4].

 

  1. Вибір варіанту, рекомендації до виконання і вимоги до

оформлення робіт

 

Розрахунково-графічні роботи складаються із завдань, які виконуються згідно встановленому викладачем переліку.

Варіанти завдань являють собою ряд послідовних двозначних чисел від 00 до 99. Для кожного студента номер варіанта призначається викладачем особисто.

Умова завдання складається із загальної для всіх варіантів текстової частини, а також персональної частини - рисунка (перша цифра варіанта) і числових або додаткових умов (друга цифра варіанта). Відповідно до цього, завдання містять 10 рисунків (схем) і таблиці з 10-ма рядками числових значень вихідних параметрів і додаткових умов. Користуючись цими даними й отриманим від викладача варіантом завдань, студент вибирає умови своїх задач самостійно. Так, наприклад, варіант завдання 47 відповідає рисунку з номером 4 і рядку даних з номером 7; або варіант 08 – рисунку з номером 0 і рядку даних з номером 8.

Перед виконанням кожного завдання треба вивчити теоретичний матеріал, що рекомендується посиланнями, а також уважно прочитати методичні вказівки до розв’язування задачі. Приклад виконання завдання показує й пояснює спосіб його розв’язування. Він також може розглядатися як зразок оформлення роботи.

На обкладинці всієї роботи вказуються назва вищого навчального закладу, учбової кафедри, найменування навчальної дисципліни, група, прізвище студента, прізвище викладача, а також варіант і перелік завдань, що входять до РГР.

Завдання виконуються на аркушах формату А4 з однієї сторони листа. Кожне наступне завдання починається з нової сторінки.

Виконане завдання повинне містити наступні обов’язкові компоненти.

1. Назва завдання.

2. Текстова умова задачі, рисунок, коротка умова (що дано, що треба визначити). Рисунки виконуються з урахуванням конкретного варіанта (з позначенням кутів, сил, тіл і т.д., що відповідають даному варіантові , зайві компоненти – не показувати).

3. Слово «Розв'язування», після чого викладається розв'язок задачі з використанням усіх необхідних креслень і математичних розрахунків. Креслення повинні бути акуратними і зрозумілими. Обов'язковими є короткі текстові пояснення й посилання на теореми, які були використані при розв'язуванні.

4. Слово «Відповідь», після чого додаються чисельні значення знайдених величин та необхідний коментар.

 

Роботи, що не відповідають приведеним вимогам, не перевіряються й повертаються для переоформлення.

Перевірені роботи повертаються студентові для виправлення помилок і підготовки до захисту (співбесіди з викладачем).

Робота вважається зарахованою, якщо вона здобула позитивну рецензію і була захищена студентом в очній співбесіді.

 




Переглядів: 415

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Примеры решения задач | Динаміка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.