![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Умови завдання.Варіанти 00 - 09. Тіло рухається з точки В точці Числові параметри, що задаються, приведені в стовпці «Дано» табл.Д1.0. Визначити: параметри, зазначені в стовпці «Визначити» табл.Д1.0. При розв’язанні задачі тіло вважати матеріальною точкою. Опір повітря не враховувати. Табл.Д1.0.
Варіанти 10 - 19. Лижник підходить до точки Числові параметри, що задаються, приведені в стовпці «Дано» табл.Д1.1. Визначити: параметри, зазначені в стовпці «Визначити» табл.Д1.1. При розв’язанні задачі прийняти лижника за матеріальну точку. Опір повітря не враховувати.
Табл.Д1.1.
Варіанти 20 - 29. Маючи в точці Числові параметри, що задаються, приведені в стовпці «Дано» табл.Д1.2. Визначити: параметри, зазначені в стовпці «Визначити» табл.Д1.2. При розв’язанні задачі прийняти мотоцикл з мотоциклістом за матеріальну точку. Сили опору руху не враховувати.
Табл.Д1.2.
Варіанти 30 - 39. Камінь (рис.Д1.3) сковзає протягом Числові параметри, що задаються, приведені в стовпці «Дано» табл.Д1.3. Визначити: параметри, зазначені в стовпці «Визначити» табл.Д1.3. При розв’язанні задачі прийняти камінь за матеріальну точку. Опір повітря не враховувати. Табл.Д1.3.
Варіанти 40 - 49. Тіло (рис.Д1.4) рухається з точки Числові параметри, що задаються, приведені в стовпці «Дано» табл.Д1.4. Визначити: параметри, зазначені в стовпці «Визначити» табл.Д1.4. При розв’язанні задачі прийняти тіло за матеріальну точку. Опір повітря не враховувати. Табл.Д1.4.
Варіанти 50 - 59. Маючи в точці Числові параметри, що задаються, приведені в стовпці «Дано» табл.Д1.5. Визначити: параметри, зазначені в стовпці «Визначити» табл.Д1.5. При розв’язанні задачі прийняти тіло за матеріальну точку. Опір повітря не враховувати. Табл.Д1.5.
Варіанти 60 - 69. Маючи в точці Числові параметри, що задаються, приведені в стовпці «Дано» табл.Д1.6. Визначити: параметри, зазначені в стовпці «Визначити» табл.Д1.6. При розв’язанні задачі прийняти автомобіль з каскадером за матеріальну точку. Сили опору руху не враховувати. Табл.Д1.6.
Варіанти 70 - 79. Тіло (рис.Д1.7) рухається з точки Числові параметри, що задаються, приведені в стовпці «Дано» табл.Д1.7. Визначити: параметри, зазначені в стовпці «Визначити» табл.Д1.7. При розв’язанні задачі прийняти тіло за матеріальну точку. Опір повітря не враховувати. Табл.Д1.7.
Варіанти 80 - 89. Артилерійський снаряд стартує ( Числові параметри, що задаються, приведені в стовпці «Дано» табл.Д1.8. Визначити: параметри, зазначені в стовпці «Визначити» табл.Д1.8. При розв’язанні задачі прийняти снаряд за матеріальну точку. Опір повітря не враховувати. Поверхню Землі вважати плоскою. Табл.Д1.8.
Варіанти 90 - 99. Маючи в точці Числові параметри, що задаються, приведені в стовпці «Дано» табл.Д1.9. Визначити: параметри, зазначені в стовпці «Визначити» табл.Д1.9. При розв’язанні задачі прийняти мотоцикл з мотоциклістом за матеріальну точку. Сили опору руху не враховувати. Табл.Д1.9.
Теоретичне обґрунтування : [5] § 79, 80, 82; [6] Розд.III. Гл.1. § 4 -7; [7] § 5 -7; [8]; [9].
Методичні вказівки.Завдання Д-1 на тему “Динаміка матеріальної точки” і полягає у визначенні закону руху точки шляхом інтегрування диференціальних рівнянь руху. У загальному випадку рух точки під дією однієї або кількох сил може бути визначений за допомогою основного закону динаміки, який пов’язує діючі на точку сили, масу точки та її прискорення. У векторній формі цей зв’язок має вигляд:
де
Якщо спроектувати (Д1.1) на осі
Ураховуючи, що
де Повний вектор швидкості є геометричною сумою його проекцій, а величина може бути визначена за формулою:
Якщо треба отримати координати
де
Таким чином, при відомих силах, що діють на точку, і її масі, рух точки і її положення в кожну мить можуть бути визначеними за формулами (Д1.2) - (Д1.4). Якщо рух точки відбувається в площині, достатньо користуватися двома координатними осями. Якщо рух точки є прямолінійним – обмежуються однією чи двома осями.
В запропонованому завданні рух точки спостерігається в площині на двох ділянках – прямолінійній і криволінійній. Для складання диференціальних рівнянь руху точки на кожній з ділянок необхідно враховувати напрямок осей координат (задані на рисунку) і сили, що діють на точку в довільний момент часу. Треба також врахувати, що точка Якщо при розв’язанні задачі виникає проблема недостачі вихідних даних, то необхідно отримати в загальному вигляді швидкості і координати точки на обох ділянках, а потім розв’язати систему алгебраїчних рівнянь відносно усіх невідомих, що входять в ці рівняння.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|