У цій роботі були розглянуті такі питання як призначення, будова, принцип дії, несправності, коробки передач. Ми з'ясували, що за принципом дії коробки передач можуть бути механічними та автоматичними, розглянули їх відмінності.
Ми також з'ясували що не всі відомі мотори вимагають застосування такого перетворювача на шестерінках. Наприклад, парова машина і електродвигун розвивають чималий крутний момент, що називається, "від нуля" - саме тому в тролейбусах (як і в паровозах) немає ні третьої педалі, ні важеля коробки передач. ДВЗ для автомобілів - мотор не найкращий. А оскільки швидкої заміни йому поки немає, зовсім без коробки передач в найближчі роки обійтися не вдасться.
В одному з розділів були розглянуті основні несправності коробки передач і способи їх усунення.
Література
1. Вершигора В.А., Пятков К.Б., Автомобілі ВАЗ. - М.: "Транспорт" 1973. - 366 с.
2. Ігнатов А.П., Новокшенов К.В., Пятков К.Б., Альбом з улаштування та експлуатації автомобілів ВАЗ-2108, ВАЗ-2109. - М.: "Третій Рим" 1996. - 80 с.
3. Каленніков В.М., Ільїн Н.М., Буралев Ю.В., Автомобіль категорії В, 4-е изд., Стереотип. М.: Транспорт, 1986. - 320 с., Ил., Табл.
4. Калисский В.С. та ін, Автомобіль: Підручник для водія третього класу, Підручник. - М.: Транспорт 1978. - 448 с., Ил.
5. Михайлівський Е.В., Серебряков К.Б., Тур Е.Я., Пристрій автомобіля, Підручник. - М.: "Машинобудування" 1987. - 350 с.
6. Роговцев В.Л., Пузанков А.Г., Олдфильд В.Д., Пристрій і експлуатація автотранспортних засобів, Підручник. - М.: "Транспорт" 1996. - 430 с.