МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Самостійна позааудиторна роботаМетодичні вказівки для студентів до практичних занять. ЗАНЯТТЯ №1 Тема: Основи будови органічних сполук. Техніка безпеки. Ізомерія, номенклатура, класифікація органічних сполук.
Актуальність теми:Серед усіх хімій, які вивчаються на фармацевтичному факультеті, особливе місце займає органічна хімія. Понад 85% ліків мають органічне походження. Тому знання будови, властивостей, ізомерії, ідентифікації необхідні для вивчення спеціальних дисциплін, особливо фармацевтичної хімії-хімії ліків. Органічних речовин відомо близько 10 мільйонів, які мають різні назви. При вивченні органічних сполук, необхідно знати різні номенклатури, особливо правила міжнародної номенклатури (ІЮПАК).
Навчальні цілі:Ознайомлення з лабораторним обладнанням, хімічним посудом і основними правилами складання лабораторних приладів для виконання функціонального аналізу та органічних синтезів. Правила техніки безпеки в лабораторії органічної хімії. Теоретичне і практичне засвоєння будови, класифікації, різних видів номенклатури та ізомерії органічних сполук.
Знати: - хімічний посуд, що використовується в лабораторії органічної хімії; - правила техніки безпеки; - основні положення теорії хімічної будови О.Бутлерова. - основні правила різних номенклатура; - особливості правил ІЮПАК; - основні класи органічних сполук, їх, функціональні групи; - правила систематичної номенклатури. Вміти: - складати прилади для органічних синтезів; - надати першу медичну допомогу в разі нещасного випадку. - перевірити герметичність приладів і усунути неполадки. - записувати формули сполук за назвою і навпаки – давати назву за формулою; - визначати клас органічних сполук; - писати молекулярні, структурні і електронні формули органічних сполук.
Самостійна позааудиторна робота
Контрольні питання 1. Основні положення теорії будови органічних сполук О.М.Бутлерова. 2. Правила роботи в лабораторії органічної хімії. 3. Прилади, що використовуються в органічному практикумі. 4. Складання приладів та перевірка їх на герметичність. 5. Техніка безпеки при роботі з вогненебезпечними органічними речовинами. 6. Перша допомога при нещасних випадках. 7. Хімічний посуд, його призначення і правила роботи з ним. 8. Органічна хімія – базова дисципліна в системі фармацевтичної освіти. 9. Особливості будови і властивостей органічних сполук.. 10. Сучасний розвиток теорії хімічної будови органічних сполук. 11. Класифікація органічних сполук за будовою карбонового скелету. 12. Класифікація органічних сполук за природою функціональних груп. 13. Основні функціональні групи та відповідні їм класи органічних сполук. 14. Номенклатурні системи: тривіальні назви. 15. Радикально-функціональна номенклатура. 16. Замісникова номенклатура, її основні правила. 17. Види ізомерії: структурна ізомерія, ізомерія Карбонового скелету. 18. Ізомерія положення функціональних груп. 19. Просторова ізомерія. Геометрична ізомерія. Цис- і транс-ізомери. 20. Хіральність і ахіральність молекул. Асиметричний атом Карбону. 21. Різні форми запису формул органічних сполук.
|
||||||||
|