Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Нітрогенні органічні сполуки.

Актуальність теми:Нітрогенні органічні сполуки містять в своєму складі крім атомів Карбону, Гідрогену, Оксигену атоми Нітрогену. Дані сполуки використовуються для одержання нітрогеновмісних лікарських препаратів та інших класів органічних сполук.

Навчальні цілі:Теоретичне і практичне засвоєння основних властивостей, будови, ізомерії, номенклатури нітро- та аміносполук жирного та ароматичного ряду.

Знати:

- класифікацію амінів і нітросполук;

- ізомерію та номенклатуру;

- медичні препарати класу аміносполук.

Вміти:

- проводити якісні реакції на анілін;

- писати формули ізомерів аміно- і нітросполук;

- давати їм назви.

 

Самостійна позааудиторна робота

1. Теоретично підготуватись до колоквіуму №1 (Вуглеводні та їх похідні).

2. Оформити три графи протоколу.

3. Здійснити синтез: СаСО3 → стрептоцид. Написати відповідні рівняння реакцій.

4. Здійснити перетворення C6H5Cl → C6H5NH2 → C6H5NO2 → C6H4CH3NO2 → C6H4COOHNO2.

Написати відповідні рівняння рекцій.

5. Обчислити об'єм Н2, необхідний для одержання 10 кг аніліну з нітробензолу (н.у).

6. Написати схеми реацій, що дозволяють розрізняти фенілнітрометан від нітробензолу?

7. Назвати за замісниковою та радикально-функціональною номенклатурою аміни: CH3NHCH3; C6H5NHC3H7; C6H5N(CH3)2; C2H5NH(CH3)2.

 

Контрольні питання

 

1. Будова, ізомерія, номенклатура нітросполук аліфатичного ряду.

2. Моно й полі нітросполуки, їх одержання та властивості.

3. Нітросполуки ароматичного ряду, їх хімічні властивості.

4. Аміни аліфатичного ряду, їх, хімічні властивості, та одержання.

5. Ароматичні аміни. Анілін, його властивості, добування. Реакція Зініна.

6. Хімічні та фізико-хімічні методи ідентифікації амінів.

7. Властивості нітросполук аліфатичного ряду, їх ізомерія, номенклатура, властивості та одержання.

8. Окремі представники нітрогенних сполук як ліки (ацетанілід, фенацетидин, стрептоцид, етазол, парацетамол, левоміцетин).

9. Методи ідентифікації нітросполук та амінів.

10. Порівняння властивостей амінів жирного та ароматичного ряду.

 




Переглядів: 530

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота | Самостійна аудиторна робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.