![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Властивості аніліну – аміну ароматичного ряду.Дослід 1.Фізичні властивості аніліну. (Досліди проводити під витяжкою!) До 2-3 крапель аніліну прилити 5-6 крапель води. Що спостерігається ? Описати фізичні властивості аніліну (колір, запах, розчинність у Н2О). Одержаний розчин випробувати універсальним індикатором. Чи відбувається зміна забарвлення індикатора? Чому? Які властивості проявляє анілін? Дослід 2.Добування та властивості солей аніліну. У 2-і пробірки налити по 5 крапель аніліну і додати в першу пробірку 2 краплі розчину сульфатної кислоти, а в другу стільки ж хлоридної кислоти. Що спостерігається ? Подіяти на нерозчинну сіль аніліну, 10% розчином лугу. Що спостерігається ? Написати всі рівняння реакцій.
Дослід 3.Дія оксидників на анілін. У дві пробірки налити по 1 см3 розчину аніліну і додати в першу пробірку 5 крапель розчину бертолетової солі, а в другу – 5 крапель розчину хлорного вапна. Вміст пробірок добре струсити. Описати спостереження. Якого кольору утворилися розчини? Які продукти утворилися?
Дослід 4.Оксидація аніліну хромовою сумішшю. До 3 крапель аніліну додати 2-3 см3 води і 2 см3 хромової суміші. Спостерігати за зміною забарвлення (темно-зелене-синє-чорне). Зробити висновки.
Дослід 5.Бромування аніліну (фармакоппейна проба). До 2 см3 розчину аніліну по краплях приливати однаковий об’єм бромної води. Що спостерігається? Написати рівняння реакції бромування аніліну.
Дослід 6.Реакція ацилювання аніліну. У пробірці змішати 3 см3 води з 2см3 аніліну. Вміст пробцрки добре струсити і долити 2 см3 ацетангідриду і знову струсити. Дану суміш обережно нагріти до кипіння і вилити в пробірку з 5 см3 води. Що спостерігається? Написати рівняння реакції одержання ацетаніліду.
Дослід 7.Синтез сульфанілової кислоти. У пробірку налити 2 см3 аніліну, 3 см3 концентрованої сульфатної кислоти і помістити її в масляну баню, яку нагрівати до 1800 протягом 10 хв. Продукти реакції вилити в чашку з 10 см3 холодної води, а потім долити лугу. Що спостерігається ? Написати рівняння реакції одержання кислоти.
Дослід 8.Реакція аніліну з лігніном. У пробірку налити 1 см3 аніліну і краплями прилити хлоридну кислоту. Краплю одержаної солі помістити на смужку газетного паперу, а потім фільтрувального. Як і де змінюється колір паперу і чому ? Написати рівняння утворення солі аніліну.
Дослід 9.Фармакопейна проба на ідентичність стрептоциду. 0,1 г препарату розчинити в 7 см3 води , додати 3 см3 розведеної НСІ і прокип'ятити 5 хв. До охолодженого розчину додати 3 см3 0,1н розчину NaNO2. 1 см3 одержаного розчину змішати з 5 см3 лужного розчину b-нафтолу → вишнево-червоне забарвлення.
Усі досліди проводити під витяжкою!
|
||||||||
|