Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Властивості аніліну – аміну ароматичного ряду.

Дослід 1.Фізичні властивості аніліну. (Досліди проводити під витяжкою!)

До 2-3 крапель аніліну прилити 5-6 крапель води. Що спостерігається ? Описати фізичні властивості аніліну (колір, запах, розчинність у Н2О). Одержаний розчин випробувати універсальним індикатором. Чи відбувається зміна забарвлення індикатора? Чому? Які властивості проявляє анілін?

Дослід 2.Добування та властивості солей аніліну.

У 2-і пробірки налити по 5 крапель аніліну і додати в першу пробірку 2 краплі розчину сульфатної кислоти, а в другу стільки ж хлоридної кислоти. Що спостерігається ? Подіяти на нерозчинну сіль аніліну, 10% розчином лугу. Що спостерігається ?

Написати всі рівняння реакцій.

 

Дослід 3.Дія оксидників на анілін.

У дві пробірки налити по 1 см3 розчину аніліну і додати в першу пробірку 5 крапель розчину бертолетової солі, а в другу – 5 крапель розчину хлорного вапна. Вміст пробірок добре струсити. Описати спостереження.

Якого кольору утворилися розчини?

Які продукти утворилися?

 

Дослід 4.Оксидація аніліну хромовою сумішшю.

До 3 крапель аніліну додати 2-3 см3 води і 2 см3 хромової суміші. Спостерігати за зміною забарвлення (темно-зелене-синє-чорне).

Зробити висновки.

 

Дослід 5.Бромування аніліну (фармакоппейна проба).

До 2 см3 розчину аніліну по краплях приливати однаковий об’єм бромної води. Що спостерігається?

Написати рівняння реакції бромування аніліну.

 

Дослід 6.Реакція ацилювання аніліну.

У пробірці змішати 3 см3 води з 2см3 аніліну. Вміст пробцрки добре струсити і долити 2 см3 ацетангідриду і знову струсити. Дану суміш обережно нагріти до кипіння і вилити в пробірку з 5 см3 води. Що спостерігається?

Написати рівняння реакції одержання ацетаніліду.

 

Дослід 7.Синтез сульфанілової кислоти.

У пробірку налити 2 см3 аніліну, 3 см3 концентрованої сульфатної кислоти і помістити її в масляну баню, яку нагрівати до 1800 протягом 10 хв. Продукти реакції вилити в чашку з 10 см3 холодної води, а потім долити лугу. Що спостерігається ?

Написати рівняння реакції одержання кислоти.

 

Дослід 8.Реакція аніліну з лігніном.

У пробірку налити 1 см3 аніліну і краплями прилити хлоридну кислоту. Краплю одержаної солі помістити на смужку газетного паперу, а потім фільтрувального. Як і де змінюється колір паперу і чому ?

Написати рівняння утворення солі аніліну.

 

Дослід 9.Фармакопейна проба на ідентичність стрептоциду.

0,1 г препарату розчинити в 7 см3 води , додати 3 см3 розведеної НСІ і прокип'ятити 5 хв. До охолодженого розчину додати 3 см3 0,1н розчину NaNO2. 1 см3 одержаного розчину змішати з 5 см3 лужного розчину b-нафтолу → вишнево-червоне забарвлення.

 

Усі досліди проводити під витяжкою!




Переглядів: 1120

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Самостійна позааудиторна робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.659 сек.