МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Історичний роман В. Гюго «Людина, що сміється»
Питання для обговорення 1 Особливості французького романтизму, його періодизація і представники. 2 В. Гюго – центральна постать літератури романтизму Франції. 3 Історичний роман «Людина, що сміється»: - історія написання; - проблематика роману; - система образів; - антитеза як основний прийом побудови твору. 4 В. Гюго в українському літературознавстві. Завдання для самостійного опрацювання 1 «Трудівники моря» В. Гюго як продовження теми знедолених. 2 Жіночий образ у романі Жорж Санд «Індіана». 3 Пригодницькі романи О. Дюма й екранізація його творів.
Список літератури 1. Давиденко Г.Й., Чайка О.М. Історія зарубіжної літератури ХІХ – поч. ХХ ст. – К., 2007. – С. 65-80, 226-230, 374-376. 2. Наливайко Д.С., Шахова К.О. Зарубіжна література ХІХ сторіччя. Доба романтизму. – К.: Заповіт, 1997. – С. 118-219. 3. Зарубежная литература: Пособие по факультативному курсу для уч-ся 8-10 кл. – М.: Просвещение, 1977. – С.140-148. 4. Наливайко Д. С. Віктор Гюго. Життя і творчість. – К., 1976. 5. Жук Є.Л. Залучати набуті раніше знання. Традиції історичного роману В.Скотта у творчості В.Гюго // Всесвітня література в середніх начальних закладах України. – 2006. – № 3. – С. 35-36. 6. Усі зарубіжні письменники / Упоряд. О.Д. Міхільов та ін. – Харків: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2006 . – 384 с. 7. Шевченко Н.В. Зарубіжна література. Практичний довідник. – Харків: ФОП Співак Т.К., 2010. – 496 с.
Практичне заняття 3 Англійський романтизм. Поема Д. Байрона «Дон Жуан» Питання для обговорення 1 Особливості розвитку англійського романтизму. 2 Життя й творчість Д. Г. Байрона. 3 Роман у віршах «Дон Жуан» як відображення соціально-політичних проблем англійського суспільства: - історія написання твору; - сюжетна основа; - соціально-політичні теми та проблеми; - об’єкти сатири; - Дон Жуан у системі образів роману; - новаторство твору. 4 Провідні теми та мотиви лірики Байрона (вірш напам’ять). 5 Байронізм як ідейно-естетична концепція у європейському романтизмі ХІХ ст. 6 Світове значення творчості Байрона. Завдання для самостійного опрацювання 1 В. Блейк – перший великий поет-урбаніст світової поезії. «Пророчі книжки» та їх теми. 2 Поема Байрона «Мазепа» як твір про сильну особистість «байронічного» типу. 3 В. Скотт – зачинатель історичного роману. «Айвенго».
|
||||||||
|