МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПередмоваМіністерство освіти і науки України Дніпропетровський національний університет Ім. Олеся Гончара МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ПСИХОЛОГІЯ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ»
Міністерство освіти і науки України Дніпропетровський національний університет Ім. Олеся Гончара Кафедра соціальної психології та психології управління
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ПСИХОЛОГІЯ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ»
Дніпропетровськ РВВ ДНУ
Уміщена інформація, стосовна тематичного змісту дисципліни «Психологія масових комунікацій», списки рекомендованої літератури, методичні вказівки за кожною з тем, питання для підсумкового контролю, тести. Для студентів факультету психології ДНУ.
Темплан 2009, поз.103
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ПСИХОЛОГІЯ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ»
Укладач старш. викл. О.М. Данцева
Редактор О.В. Бец Коректор Г.В. Кіц Техредактор Л.П. Замятіна __________________________________________________________________ Підписано до друку . Формат 60х84/16. Папір друкарський. Друк плоский. Ум. друк. арк. Ум. фарбовідб. Обл.-вид. арк. Тираж 100. пр. Зам.№ РВВ ДНУ, просп. Гагаріна, 72, Дніпропетровськ, 49010. Друкарня ДНУ, вул. Наукова, 5, м. Дніпропетровськ, 49050
Передмова
Дисципліна «Психологія масових комунікацій» є нова в навчальних планах підготовки психологів. Вона базується на вивченні таких дисциплін, як загальна та соціальна психологія, соціологія, теорія масової комунікації, політична психологія. Вивчення даної дисципліни полягає в засвоєнні студентами знань стосовно закономірностей впливу засобів масових комунікацій(ЗМК) на уявлення, емоції, поведінку людей, специфіки інформування та переконання в засобах масової інформації(ЗМІ). Опанування дисципліни передбачає застосування системного підходу до організації самостійної пізнавальної діяльності відповідно до вимог державного стандарту освіти та сучасної парадигми навчання. У результаті вивчення дисципліни «Психологія масових комунікацій» студенти повинні мати уявлення про основні види та ефекти засобів масової комунікації, соціально-психологічні дослідження структурних компонентів масової комунікації, основні теоретичні підходи до вивчення ЗМІ та методи їх дослідження, про напрямки медіавпливу в окремих сферах (агресії та сексуальної поведінки, міжгрупових відносин, масової поведінки тощо). Використання даних методичних рекомендацій сприятиме досягненню студентами таких результатів: набуття знань щодо теоретичних основ психології масових комунікацій, які передбачені робочою програмою; вироблення вмінь застосовувати теоретичний матеріал для виконання завдань за темами шляхом вияву самостійності та творчої ініціативи. Методичні рекомендації до курсу «Психологія масових комунікацій» виступають як інформаційне та практичне видання і можуть бути використані студентами як денної, так і заочної форм навчання.
|
||||||||
|