МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Техніка дискредитації партнера.5. Техніка ізоляції. Ґрунтується на «висмикуванні» окремих фраз з виступу, їх ізоляції і подаванні в скороченому вигляді, щоб вони мали значення, цілком протилежне первісному. Абсолютно некоректно також опустити те, що передує констатації або слідує відразу за нею. 6. Техніка зміни напрямку. Полягає в тому, що партнер не атакує ваші аргументи, а переходить до іншого питання, який по суті не має відношення до предмету дискусії. Практично він намагається обійти «гаряче місце» і викликати у вас інтерес до інших проблем. 7. Техніка введення в оману. Ґрунтується на повідомленні партнером плутаної інформації. Він свідомо швидко все перемішує і намагається всіх збити з пантелику і таким чином відійти від обговорення небажаної для нього теми. 8. Техніка відстрочки. Її метою є створення перешкод для ведення дискусії або її затягування. Партнер ставить вже відпрацьовані питання, вимагає роз'яснень в подробицях, щоб виграти час. Мовні засоби переконування Переконування – певний спосіб впливу, який передбачає аргументоване і логічно витримане доведення істинності того чи іншого положення, думки, оцінки. Воно має бути послідовним, логічним, максимально доказовим, відповідати рівню вікового розвитку особистості. Переконуючи інших, особистість повинна сама глибоко вірити у те, про що повідомляє. Переконувати словом — це велике мистецтво, яке потребує знань психології людей, законів етики й логіки. Переконування складається з гіпотези (того, що треба довести), доказів чи аргументів (того, за допомогою чого доводиться гіпотеза) і демонстрації (способу доведення). Гіпотеза — наукове припущення, яке висувають для пояснення явищ дійсності.Вона має бути чітко сформульованою, позбавленою логічної суперечності, не змінюватися в процесі доведення. Гіпотезами можуть бути теоретичні положення, правила моральної поведінки, життєві факти, явища, події, які вимагають морального оцінювання. Переконати когось — означає викликати в нього впевненість в істинності гіпотези. Вплинути на переконання особистості або групи можна тільки двома методами: навіюванням і переконуванням. Ефективним засобом навіювання є сугестія (від лат. suggestio — навіювання). Сугестивний метод — психологічний вплив на особу або групу осіб, розрахований на беззаперечне сприйняття незалежно від їх думок і волі. Засобами сугестивного впливу є слова, жести, міміка. Від інших способів впливу він відрізняється зниженою аргументацією. Сугестатор (той, хто впливає) відповідно до своїх намірів, використовуючи прийоми навіювання, «вводить» у психіку сугеренда (той, на кого впливають) установки, спрямовані на зміну психічної діяльності. Навіювання застосовують при зниженому рівні усвідомлення і критичності, регулюючи і стимулюючи психічну і фізичну активність.
|
||||||||
|