МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||
І. ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА Інститут суспільства Кафедра філософії
“ПОГОДЖЕНО”
Проректор з науково-методичної та навчальної роботи ________________ О.Б. Жильцов
“ЗАТВЕРДЖЕНО”
Вченою радою Інституту суспільства протокол № __ від _______ 2014 р. Учений секретар_________ РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА «РИТОРИКА»
для всіх напрямів підготовки освітньо-кваліфікаційний рівень “бакалавр” за вимогами кредитно-модульної системи
“УХВАЛЕНО”
на засіданні кафедри філософії протокол № ___ від _________ 2014 р. завідувач кафедри _________ О.С. Александрова
Київ – 2014
Укладач – професор Тур М.Г. Риторика: Робоча навчальна програма за вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу (для всіх напрямів підготовки) – К.: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. – 44 с.
Робоча навчальна програма з дисципліни “Риторика” містить пояснювальну записку, структуру програми навчальної дисципліни, опис предмету навчального курсу, тематичний план, програмний матеріал до вивчення курсу, навчально-методичну карту дисципліни, теми та рекомендовану літературу до практичних занять, програмний матеріал для самостійної роботи студентів, орієнтований перелік тематики ІНДЗ студентів, опис системи поточного та підсумкового контролю знань, методичне забезпечення, перелік питань для самоконтролю, список рекомендованої літератури.
Для студентів денної форми навчання Київського університету імені Бориса Грінченка, що навчаються за всіма напрямами підготовки.
© Тур М.Г., 2014 © Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
ЗМІСТ
І. ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Примітка. Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить для денної форми навчання – 28/40 = 7/10
|
|||||||||||||||||||||
|