Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зразок оформлення титульного аркуша

перша сторінка   КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА   Кафедра філософії   ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНЕ ЗАВДАННЯ з дисципліни “Риторика”   Промова на тему: «……….» Рід та жанр промови – ……….   Студента (студентки) _______курсу Інституту суспільства   Прізвище, ім’я   Київ – 2014

6.2.2. Текст промови(промова Цицерона Проти Луція Сергія Катіліни)

До яких пір ти, Катіліно, будеш зловживати нашим терпінням? Як довго ти в своєму шаленстві будеш знущатися над нами? Доки ти будеш хизуватися своїм зухвальством, що не знає шор? Невже не збентежили тебе ні нічні караули на Палатіні, ні варта, що обходила місто, ні страх, який охопив народ, ні присутність усіх чесних людей, ні вибір цього так надійно захищеного місця для засідання сенату, ні обличчя і погляди всіх присутніх?

Невже ти не усвідомлюєш, що твої наміри викрито? Невже не бачиш, що твоя змова вже відома всім присутнім і викрита? Хто із нас, на твою думку, не знає, що ти чинив минулої, що позаминулої ночі, де ти був, кого скликав, яке рішення прийняв?

О, часи! О, звичаї!

6.2.3.Риторичний аналіз промови(зразок)

За що нараховуються бали Ілюстрація на матеріалі промови Бали
Наявність тексту промови Промова наявна
Паспортичка промови: - Жанр красномовства - Риторичний задум (мета) - Адресант (аудиторія)   - Місце виголошення   - Рід соціально-політичний (парламентська) - Має на меті приголомшити Катіліну, здійснити на всіх сильне психологічне враження - сенатори - сенат
Аналіз структури: - Структура - Вид вступу - Модель викладу основної частини та методи її реалізації - Спосіб інтеграції тексту промови - Вид закінчення - Виступ починається без вступної підготовки «еxаbruрtо» - В основній частині промови застосована модель викладу суті справи «Іn medias res» (від лат. - в середину речей) сюжетним методом. - Ін. - Замість закінчення застосовані вигуки – «О, часи! О, звичаї!»        
Логос промови: - Характеристика лексики - Засоби переконання та доведення Лексика застосована головним чином автологічна
Пафос промови: - Прийоми захоплення і утримання уваги - Засоби психологічного впливу Вся промова складається з ущипливих питань, які покликані відразу; Наступальний тон, внутрішня напруженість і емоційність, що витримується протягом всієї промови
Етос промови: - Етичні формули - Дотримання етичних принципів Оратор дотримується етичних принципів благопристойності, не вдаючись до образ і ненормативної лексики до заколотники
Засоби створення художньої образності мовлення на рівні слова (тропи – не менш 4-х) 1. Метафора – «Ти в своєму шаленстві», «не знаєш шор»  
Засоби створення художньої образності мовлення на рівні синтаксису (фігури – не менш 4-х) 1. Анафорна синонімічна градація (анафора – повтор ні... ні... ні....; 2. Градація – нарастання інтенсивності – зловживати, знущатися, хизуватися (тріада); 3. Діафора – повторюються вислови, які щойно прозвучали, але дедалі більш вони набувають експресивного звучання: «До яких пір..., як довго..., доки...»; «Невже..., невже..., невже..»; 4. Симплока – це збіг паралельних структура початку (невже не збентежили тебе..., невже ... не усвідомлюєш..., невже не бачиш...); 5. Зевгма – підпорядкування слів (словосполучень) одному узагальнюючому слову: «невже не збентежили тебе ні ..., ні..., ні …»
Засоби створення художньої образності мовлення на стилістичному рівні: - Засоби персоніфікації мовлення - Застосування фразеологічних одиниць - Засоби гумору та дотепності Уся промова пронизана засобами персоніфікації: 1. Риторичне питання… 2. Риторичне звертання… 3. Риторичні вигуки: «О, часи! О, звичаї!»  
Преміальні бали за: 4. Актуальність та оригінальність теми 5. Стилістичну витриманість 1. Промова досить оригінальна 2. Стилістична витриманість наявна
Разом балів за ІНДЗ

 




Переглядів: 478

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНЕ ЗАВДАННЯ | VII. CИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.