МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Рішення правових задач.Задача «Випадок з Марійкою». Учитель розмовляє з батьками: «Я дуже занепокоєна тим, що після 1 вересня Марійка не прийшла до школи в 10 клас». Батько дівчинки відповів: «Ми з дружиною вирішили, що дочка не буде ходити в 10 клас, а доглядатиме вдома сестру та маленьких братів-близнюків. Справа, в тому, що на прожиття нашої сімї не вистачає однієї зарплати, тому дружина пішла на роботу. Крім того, особливих здібностей і бажання навчатися у Марійки немає. А здобувати освіту Марійка може в будь-якому віці, якщо цього захоче. Донька не сумує за школою, учителями, однокласниками, бо часто конфліктувала з ними. Вдома потрібна нянька і робочі руки. Хоча хатня робота їй не дуже до вподоби, а от доглядати братиків і сестричку їй подобається. - Чи згодні ви з міркуваннями та вчинками батьків Марійки? Так чи ні? Чому? - Чи повинна Марійка відвідувати школу ? Так чи ні? Чому? - Які способи розв’язання ситуації ви можете запропонувати? Практична вправа. Завдання: Вставте пропущені слова у тексті: «Конституція України проголосила _____________ освіту. Це право гарантується доступністю і ___________ дошкільної, ____________, професійно-технічної освіти в _________________ і _________________навчальних закладах. Вищу освіту в ________________ і _______________ навчальних закладах можна здобути на _______________основі, мають право здобувати освіту рідною мовою. VІ. Підсумок уроку. Оцінювання учнів. Метод незакінченого речення «Сьогодні я на уроці дізнався/дізналась...», «На уроці було цікавим...», «Я цей урок запам’ятаю, тому що...” Висновок. Отримання повної загальної середньої освіти є як правом, так і обов’язком кожного громадянина України. Саме здобуття освіти багато в чому є запорукою досягнення успіху в житті людини. Виставлення оцінок і їх мотивація. VІІ. Домашнє завдання. 1) Опрацювати текст підручника. 2) Повторити поняття до теми. 3) Завдання диференційовані: § Підготувати повідомлення про освітні проблеми України. § Скласти мініатюру про виконання учнями Статуту школи.
Матеріали підготувала та упорядкувала Людмила БАЗИЛЕВСЬКА, завідуюча навчально-методичною лабораторією суспільних дисциплін кафедри гуманітарної освіти ДОІППО
|
||||||||
|