Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії ранжування показників маркетингового потенціалу підприємства

Показники маркетингового потенціалу підприємства Критерії
15 бал. 10 бал. 5 бал.
Ринкова(галузева) ніша підприємства, % більше 10 10-5 до 5
Імідж організації високий середній низький
Ринки збуту продукції міжнародний національний регіональний локальний (місцевий)
Якість продукції висока відповідає міжнародному або європейському рівні середня відповідає національному рівні низька відповідає ТУ
Номенклатура продукції широка середня вузька
Рівень конкурентоспроможності продукції підприємства високий середній низький
Коефіцієнт прихильності споживачів високий середній низький
Ефективність каналів збуту висока середня низька
Коефіцієнт стабільності та стійкості постачальників високий середній низький
Структура збуту на підприємстві висока (наявність ділерської мережі, торгових домів та ін) середня (наявність ділерської мережі або торгових домів) Низька (відсутність ділерської мережі та торгових домів та ін)

Критерії ранжування показників інвестиційного потенціалу підприємства

Показники інвестиційного потенціалу підприємства Критерії
15 бал. 10 бал. 5 бал.
Рівень інвестиційної привабливості підприємства високий середній низький
Залучення інвестиційних коштів для підприємств, млн.. грн більше 10 млн.грн. 1-10 млн.грн. до 1 млн. грн.
Наявність інвестиційних проектів до впровадження на підприємстві, млн. грн. більше 1 млн. грн 1-0.5 до 0.5
Рівень інвестиційних проектів на підприємстві   міжнародні, європейські національні, регіональні локальні (місцеві)
Наявність інвестиційних проектів різних напрямків на підприємстві для впровадження: технологічний, виробничий, збутовий… всі напрямки декілька напрямків один напрямок
Ефективність управління інвестиційними проектами високий середній низький
Показник залучення інвестицій на 1 працівника, тис.грн. / чол. більше 200 100-200 до 100
Строки окупності інвестицій до 1 року 1-3 роки більше 3 років
Рентабельність інноваційних проектів на підприємстві висока середня низька
Співвідношення впровадження інвестиційних проектів до їх загальної кількості на підприємстві, % 100% 50- 99% до 50%
Коефіцієнт стабільності залучення інвестицій на підприємстві високий середній низький




Переглядів: 260

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії ранжування аналізованих показників інноваційного потенціалу підприємства | Критерії ранжування показників економічного потенціалу підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.