Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Міждисциплінарні зв’язки

Програма

Навчальної дисципліни

ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА

напрям підготовки: 05.01 “Економіка і підприємництво”

 

Укладач: доц. Назаренко І.Л.

 

Ухвалено радою факультету Економіка транспорту Протокол № ___ від _____ Декан факультету ________ Ю. Є. Калабухін Програма рекомендована кафедрою ЕО і УП Протокол № ___ від _____ Завідувач кафедри _________ В. Л. Дикань

 

Харків 2011

Вступ

 

Завдання дисципліни:оволодіння новітніми засобами ефективного формування потенціалу підприємства, забезпечення його конкурентоспроможності; знаннями і практичними навичками оцінної діяльності як складової управління розвитком потенціалу підприємства.

Вивчення курсу за рекомендованими підручниками та учбовими посібниками дає основу, в яку потім ввійдуть всі зміни і доповнення, пов’язані з розвитком ринкових відносин та євроінтеграційних процесів. Відомості про ці зміни знаходять відображення в законодавчих актах і нових нормативних документах, які періодично приймаються Верховною Радою, урядом України та друкуються в періодичних виданнях: “Урядовий кур’єр”, “Голос України”, “Діло”, “Закон та бізнес” та ін.

Предмет дисципліни: методологія і методика формування, оцінювання та розвитку потенціалу підприємства.

Внаслідок вивчення курсу „Потенціал і розвиток підприємства” студент повинен вміти:

- оцінювати конкурентоспроможність потенціалу підприємства;

- оцінювати вартість земельної ділянки, будівель і споруд;

- визначати вартість машин і обладнання;

- визначати вартість нематеріальних активів підприємства;

- оцінювати трудовий потенціал підприємства;

- оцінювати ринкову вартість бізнесу.

 

 

Мета викладання курсу

 

Мета дисципліни „Потенціал і розвиток підприємства” - засвоєння понятійного апарату, методології і прикладного інструментарію оцінювання ринкової вартості потенціалу підприємства та його структуринх елементів; набуття знань про закономірності, принципи та особливості формування, розвитку, конкурентоспроможності потенціалу підприємства як збалансованого інтегрованого утворення.

 

 

Міждисциплінарні зв’язки

 

Структурно-логічна схема дисципліни

 

 

 




Переглядів: 427

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ЗМІСТ КУРСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.