МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Міждисциплінарні зв’язкиПрограма Навчальної дисципліни ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА напрям підготовки: 05.01 “Економіка і підприємництво”
Укладач: доц. Назаренко І.Л.
Харків 2011 Вступ
Завдання дисципліни:оволодіння новітніми засобами ефективного формування потенціалу підприємства, забезпечення його конкурентоспроможності; знаннями і практичними навичками оцінної діяльності як складової управління розвитком потенціалу підприємства. Вивчення курсу за рекомендованими підручниками та учбовими посібниками дає основу, в яку потім ввійдуть всі зміни і доповнення, пов’язані з розвитком ринкових відносин та євроінтеграційних процесів. Відомості про ці зміни знаходять відображення в законодавчих актах і нових нормативних документах, які періодично приймаються Верховною Радою, урядом України та друкуються в періодичних виданнях: “Урядовий кур’єр”, “Голос України”, “Діло”, “Закон та бізнес” та ін. Предмет дисципліни: методологія і методика формування, оцінювання та розвитку потенціалу підприємства. Внаслідок вивчення курсу „Потенціал і розвиток підприємства” студент повинен вміти: - оцінювати конкурентоспроможність потенціалу підприємства; - оцінювати вартість земельної ділянки, будівель і споруд; - визначати вартість машин і обладнання; - визначати вартість нематеріальних активів підприємства; - оцінювати трудовий потенціал підприємства; - оцінювати ринкову вартість бізнесу.
Мета викладання курсу
Мета дисципліни „Потенціал і розвиток підприємства” - засвоєння понятійного апарату, методології і прикладного інструментарію оцінювання ринкової вартості потенціалу підприємства та його структуринх елементів; набуття знань про закономірності, принципи та особливості формування, розвитку, конкурентоспроможності потенціалу підприємства як збалансованого інтегрованого утворення.
Міждисциплінарні зв’язки
Структурно-логічна схема дисципліни
|
||||||||||
|