МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методичні рекомендації до виконання індивідуальних завданьІндивідуальна робота студентів по вивченню дисципліни «Основи сервісної діяльності» передбачає виконання колективних та індивідуальних завдань. Колективні завдання для індивідуальної роботи виконується усіма студентами та передбачають узагальнення матеріалу з окремих питань дисципліни. Виконання цих завдань контролюється викладачем під час проведення семінарських занять шляхом тестування, участі в дискусії, ділових іграх, виконання ситуаційних завдань тощо, а також при проведенні поточного контролю знань, екзамену з дисципліни. Індивідуальна позааудиторна робота студента передбачає як вивчення літературних джерел, так і виконання індивідуальних завдань – добір прикладів з преси та шляхом спостереження за діяльністю конкретних об’єктів управління, само тестування, підготовка реферату з його наступною презентацією в аудиторії. Метою індивідуальної роботи студентів є: виконання ними всіх навчальних заходів щодо даної дисципліни за межами часу, що відводиться навчальним планом на навчальні заняття, але не вихідним за межі загального навчального обсягу по даній навчальній дисципліні, з урахуванням підготовки фахівців-менеджерів, економістів які добре володіють питаннями теорії і наукового обґрунтування при управлінні менеджментом. Задачею індивідуальної роботи студентів є: вивчення окремих тем і питань, передбачених робочою програмою по дисципліні, але не розглянутих у системі навчальних занять і сприятливих підготовці керівників менеджерів й економістів високої кваліфікації, що вміють застосовувати на практиці отримані знання щодо просування товарів на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства. Методи навчання По дисципліні «Основи сервісної діяльності» використовуються наступні методи навчання: 1) пасивні – проведення лекційних занять; 2) наглядні – презентації при проведенні лекційних занять; 3) активні, а саме застосування ділових ігр на семінарських заняттях та вирішення ситуаційних задач.
|
||||||||
|