Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття 1

Зовнішня культура комунікації. Техніка мовлення

План:

 

1. Вигляд промовця. Вихід до слухачів, міміка, пози, жести.

2. Голос, дикція, мелодика мовлення.

3. Техніка мовлення : чітка дикція, вимоги до темпу, гучності, висоти,

тону голосу, майстерність паузи.

4. Засоби милозвучності мови. Партитура тексту.

5. Орфоепічний тренінг. Виконання практичних вправ з риторики.

 

Підготовка і виголошення промов.

Риторичний аналіз публічних виступів

План:

І. Виконання практичних завдань за темами:

1. Написання та виголошення ораторської промови.

2. Самоаналіз публічного виступу за схемою:

· Чи вдалося захопити увагу аудиторії та утримувати її протягом усього виступу?

· Чи вдалим був початок виступу?

· Чи вдалося реалізувати задум та не відхилятися від теми?

· Чи вдалим було завершення?

· Чи було сказано все, що планувалося?

· Чи впевнено почувалися на місці оратора?

· Чи хотілося виступити перед цією аудиторією ще раз?

3. Виконання риторичного взаємоаналізу промов за схемою:

· Чи є вдалим початок виступу?

· Чи наявні у викладі драматизм (інтрига)?

· Чи виклад є цікавим?

· Чи ясною є головна думка промови?

· Чи вдалими є приклади?

· Чи є вдалим завершення промови?

· Чи є оригінальним стиль викладу?

· Чи адекватними були гучність, темп, інтонування мовлення?

· Чи відповідає стиль мовлення змісту промови?

· Чи є виступ переконливим?




Переглядів: 295

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ | Вимоги до знань та вмінь.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.