МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Пісня про Богдана ХмельницькогоЧи не той то хміль, що коло тичин в'ється? Гей, той то Хмельницький, що з ляхами б'ється. Гей, поїхав Хмельницький ік Жовтому Броду, Гей, не один лях лежить головою в воду. Не пий, Хмельницький, дуже тої Жовтої Води: їли ляхів собаки і сірії вовки. "А я ляхів не боюся і гадки не маю, За собою великую потугу я знаю, Іще й орду за собою веду: А все, вражі ляхи, на вашу біду". Утікали ляхи — погубили шуби... Гей, не один лях лежить, вищиривши зуби! Становили ляхи дубовії хати, Прийдеться ляшенькам в Польщу утікати! Утікали ляхів де якії повки, їли ляхів собаки і сірії вовки. Гей, там поле, а на поле цвіти, — Не по однім ляху заплакали діти. Гей, там річка, через річку глиця, — Не по однім ляху зосталась вдовиця! VI. Якщо є можливість виконати цю вправу-імпровізацію колективно (щонайменше п'ять осіб: "позивач", "підсудний", "прокурор", "адвокат", "свідок" тощо), спробуйте інсценувати розгляд справи в суді з відповідними ораторськими виступами. Кримінальні ситуації: хабар, вбивство, згвалтування тощо. VII. Доведіть, що даний текст належить до сфери академічного красномовства. При цьому зверніть увагу на наступні моменти: чи зустрічаються тут термінологія, посилання на дослідження попередників, цитування документів, дати. Які речення — прості чи складні — переважають? Чи зустрічаються поетичні образи? Уже в бронзовому віці кількість поховань скорчених трупів поступово зменшується, що може бути непрямим свідченням про зміну в світогляді. Чіткою межею в характері поховання — заміні скорченої пози простим трупопокладенням (у витягнутому стані) — є IX ст. до н.е. Лише у племен мнлоградської культури, яку пов'язують з північносхіднимн праслов'янами, або Геродотовимн неврами, найдовше зберігалися скорчені поховання, і це цілком збігається із свідченням Геродота про пережитки ідеї реінкарнації у неврів: "Скіфи і елліни, що живуть серед них, — писав Геродот, — твердять, що кожний невр щороку на кілька днів обертається на вовка, а потім знову приймає людський вигляд" (35, с.270). VIII. Яка, на вашу думку, з двох ознак церковної проповіді більш суттєва — традиційна формула на початку або ж посилання на Євангеліє, що подано за нею: В ім'я Отця і Сина і Святого Духа! Сьогодні ми читаємо в Євангелії: "Будьте милосердні, як Отець ваш Небесний милосердний". Це дуже важливе слово, "милосердя", люди тепер часто вживають, і це добре, це чудово (О. Мень). IX. Придумайте ювілейні слова (або тости) для ситуацій: а) День народження вашого приятеля; б) ювілей вашого начальника. X. Порівняйте, в який спосіб змальовує "своїх" та політичний оратор: СПУ ставить завдання: 1. Об'єднати чесних людей і виграти вибори. 2. Прийняти пакет законів, з їхньою допомогою змінити курс реформ. чужих 3. Вивести з розвалу виробництво й економіку. 4. Забезпечити справедливу і стійку оплату праці й пенсій, підняти життєвий рівень людей. Режим бандократії— це влада незаконно розбагатілих негідників, корумпованих державних структур, здійснювана на кримінальній основі, а також способи здійснення їх влади, спрямовані на пограбування державної (загальнонародної, а точніше: нашої і наших дітей) власності. (З агітаційної листівки соцпартії України) ЩМШ 3. ПІДГОТОВКА ПРОМОВИ ТА КУЛЬТУРА ОРАТОРА
|
||||||||
|