Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пісня про Богдана Хмельницького

Чи не той то хміль, що коло тичин в'ється?

Гей, той то Хмельницький, що з ляхами б'ється.

Гей, поїхав Хмельницький ік Жовтому Броду,

Гей, не один лях лежить головою в воду.

Не пий, Хмельницький, дуже тої Жовтої Води:

їли ляхів собаки і сірії вовки.

"А я ляхів не боюся і гадки не маю,

За собою великую потугу я знаю,

Іще й орду за собою веду:

А все, вражі ляхи, на вашу біду".

Утікали ляхи — погубили шуби...

Гей, не один лях лежить, вищиривши зуби!

Становили ляхи дубовії хати,

Прийдеться ляшенькам в Польщу утікати!

Утікали ляхів де якії повки,

їли ляхів собаки і сірії вовки.

Гей, там поле, а на поле цвіти, —

Не по однім ляху заплакали діти.

Гей, там річка, через річку глиця, —

Не по однім ляху зосталась вдовиця!

VI. Якщо є можливість виконати цю вправу-імпровізацію ко­лективно (щонайменше п'ять осіб: "позивач", "підсудний", "проку­рор", "адвокат", "свідок" тощо), спробуйте інсценувати розгляд справи в суді з відповідними ораторськими виступами. Криміна­льні ситуації: хабар, вбивство, згвалтування тощо.

VII. Доведіть, що даний текст належить до сфери академіч­ного красномовства. При цьому зверніть увагу на наступні моме­нти: чи зустрічаються тут термінологія, посилання на дослід­ження попередників, цитування документів, дати. Які речення прості чи складні — переважають? Чи зустрічаються поетичні образи?

Уже в бронзовому віці кількість поховань скорчених трупів поступово зменшується, що може бути непрямим свідченням про зміну в світогляді. Чіткою межею в характері поховання — заміні скорченої пози простим трупопокладенням (у витягнутому стані) — є IX ст. до н.е. Лише у племен мнлоградської культури, яку пов'язують з північносхіднимн праслов'янами, або Геродотовимн неврами, найдовше зберігалися скорчені поховання, і це цілком збігається із свідченням Геродота про пережитки ідеї реінкарнації у неврів: "Скіфи і елліни, що живуть серед них, — писав Геродот, — твердять, що кожний невр щороку на кілька днів обертається на вовка, а потім знову приймає людський вигляд" (35, с.270).

VIII. Яка, на вашу думку, з двох ознак церковної проповіді більш суттєва — традиційна формула на початку або ж поси­лання на Євангеліє, що подано за нею:

В ім'я Отця і Сина і Святого Духа!

Сьогодні ми читаємо в Євангелії: "Будьте милосердні, як Отець ваш Небесний милосердний". Це дуже важливе слово, "милосердя", люди тепер часто вживають, і це добре, це чудово (О. Мень).

IX. Придумайте ювілейні слова (або тости) для ситуацій: а) День народження вашого приятеля; б) ювілей вашого начальника.

X. Порівняйте, в який спосіб змальовує "своїх" та політичний оратор:

СПУ ставить завдання:

1. Об'єднати чесних людей і виграти

вибори.

2. Прийняти пакет законів, з їхньою допомогою змінити курс реформ.

чужих

3. Вивести з розвалу виробництво

й економіку.

4. Забезпечити справедливу і стійку оплату праці й пенсій, підняти життєвий рівень людей.

Режим бандократії— це влада незаконно розбагатілих негідників, корумпованих державних структур, здійснювана на кримінальній основі, а також способи здійснення їх влади,

спрямовані на пограбування державної (загальнонародної, а точніше: нашої і наших дітей) власності.

агітаційної листівки соцпартії України)

ЩМШ

3. ПІДГОТОВКА ПРОМОВИ ТА КУЛЬТУРА ОРАТОРА




Переглядів: 584

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ | ТИПИ ПРОМОВИ ЗА ЗНАКОВИМ ОФОРМЛЕННЯМ ТА ЗАКРІПЛЕННЯМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.