МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання вивчення навчальної дисципліниЗавданнями вивчення навчальної дисципліни є: - ознайомлення з основними положеннями цивільного права і його окремими інститутами; - ознайомлення з науково-теоретичним надбанням науки цивільного права; - аналіз та узагальнення судової практики в сфері приватного права; - розвиток навичок самостійного вирішення наукових та практичних проблем цивільного права;
1.3. Місце навчальної дисципліни в системі професійної підготовки фахівця Дана дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують фахівця юридичного профілю в галузі приватного права.
1.4 Інтегровані вимоги до знань і умінь з навчальної дисципліни
В результаті вивчення курсу “Цивільне право. Загальна частина” студент повинен: знати: - положення українського законодавства у сфері цивільного права; - існуючі колізії національного та міжнародного цивільного законодавства - основні доктринальні положення цивільного права; вміти: - самостійно аналізувати наукову літературу з дисципліни; - самостійно ставити наукові проблеми і шукати шляхи їх вирішення; - самостійно проводити порівняльно-правовий аналіз; - самостійно аналізувати і узагальнювати судову практику.
1.5 Інтегровані вимоги до знань і умінь з навчального модулю Навчальний матеріал дисципліни структурований за модульним принципом і складається з шести навчальних модулів.
1.6 Міждисциплінарні зв’язки навчальної дисципліни
Курс “Цивільне право. Загальна частина” базується на основі раніше отриманих знань, одержаних в курсах цивільного права (загальна частина), теорії права, при освоєнні навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр” та „спеціаліст”. Курс “Цивільне право. Загальна частина” безпосередньо пов’язаний з дисциплінами „Цивільне право (особлива частина)”, „Господарське право”, „Право інтелектуальної власності”, та іншими дисциплінами у сфері приватного права і направлений на вивчення проблематики цивільного права. Знання та вміння, отриманні під час вивчення даної навчальної дисципліни, спрямовані на забезпечення підготовки спеціалістів, які володіють ґрунтовними теоретичними знаннями та практичними навичками в сфері приватного права.
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН 1 семестр
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|