Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття – 2

Задача 1.До приватного підприємця Груші прибилась корова. Оскільки корову нічим було годувати, підприємець зарізав її. М’ясо продав на базарі, а шкуру передав на заготівельний пункт в обмін на шкіряні вироби.

Через два місяці до Груші звернувся власник корови.

До кого і які вимоги він може пред’явити?

 

Задача 2.В Українське посольство в Російській Федерації звернувся громадянин Росії Жуліков. Він заявив що до приєднання Західної України до СРСР у місті Костополь Ровенської області у власності його діда Агродена Жулікова був лісопильний завод. Радянська влада завод конфіскувала, а сам А Жуліков емігрував у Францію. Заявник просив передати йому як єдиному спадкоємцю А.Жулікова у власність завод, що належав його дідові.

Яку відповідь повинно надати заявникові посольство?

Задача 3.Ставров заключив з бригадою робітників договір на капітальний ремонт своєї дачі. Під час реставрації печі один з робітників виявив шкатулку з золотими монетами і дорогоцінностями. Довідавшись про це, власник дачі звернувся з вимогою про передачу йому шкатулки з знайденими цінностями. Робітник відмовився від передачі цінностей, заявивши при цьому, що вони належать йому, бо він їх знайшов. На свою частку цінностей стали претендувати й інші члени бригади, що виконували ремонтні роботи.

Як вирішити спір?

Задача 4.Чумаченко купив у Лавренка автомобіль «Жигулі», посвідчивши цей право чин у нотаріуса. Через декілька днів після того Лавренко самовільно забрав автомобіль і відмовився його повертати до тих пір, доки Чумаченко додатково не заплатить йому 10 тисяч гривень. Чумаченько звернувся з позовом до суду, вимагаючи повернути йому автомобіль. Суд в позові відмовив, посилаючись на те, що Чумаченко не встиг зареєструвати машину у МРЕВ ДАІ на своє ім’я,а тому права власності у Чумаченько не виникає. Правочин між Чумаченьком і Лавренком повинен вважатись не укладеним.

Чумаченько звернувся із скаргою в апеляційний суд. Яке рішення повинен прийняти апеляційний суд?

Тема 5. Форми та види права власності.

Семінарських занять – 2

План заняття

1. Право власності Українського народу.

2. Право приватної власності.

3. Право державної власності.

4. Право комунальної власності.

5. Види права власності.

Ключові терміни та поняття до теми:власність Українського народу, приватна власність, державна власність, комунальна власність, колективна власність, інтелектуальна власність.

Завдання до самостійної роботи:

1. Яким чином Український народ здійснює належне йому право власності?

2. В чому специфіка права приватної власності у порівнянні з іншими формами власності?

3. Яке місце законодавець відводить праву державної власності?

4. Хто є власником майна, що складає комунальну власність?

5. Які є види права власності?

 




Переглядів: 413

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарських занять – 2 | Практичне заняття – 2 години

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.085 сек.