МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні вказівкиКлючові терміни та поняття: Нюрнберзький процес, Потсдамська конференція, Бізонія, Тризонія, Берлінський мур, Бундестаг, Бундесрат. Мета семінару – висвітлити економічне та соціально-політичне становище післявоєнної Німеччини, її розподіл на дві частини – Федеративну Республіку Німеччину та Німецьку Демократичну Республіку. В центрі уваги семінару – Боннська Конституція 1949 р., яка заклала фундамент державного устрою сучасної Німеччини. До важливих питань заняття слід віднести проблему виходу німецького уряду із післявоєнної економічної кризи. Слід звернути увагу і на особливості державного устрою, з’ясовувати місце президента, канцлера та уряду в системі органів управління, формування двопалатного парламенту, партикуляризм правової системи.
Семінарське заняття 25 Тема: Утворення та конституційний розвиток Польської Республіки 1. Відновлення та розвиток незалежної Польської держави (1917-1939 рр.): а/ Перша світова війна, період революцій та відновлення польської державності (1917-1920 рр.); б/ державно-правовий розвиток Польщі у 1921-1939 рр. Конституції 1921 та 1935 рр. 2. Утворення Польської Народної Республіки, її державно-правове оформлення (1944-1947 рр.) "Мала Конституція" 1947 р. 3. Конституція 1952 р., її структура, зміст, оцінка. 4. Деформації соціально-економічної, політичної та державно-правової системи в період т. зв. "народної демократії" (1952-1988 рр.). 5. Демократична революція 1989-1992 рр. Зміни в державно-правовій та партійно-політичній системі Польщі в сучасний період. Методичні вказівки Ключові терміни та поняття: Сейм, режим Санації, Солідарність. Польська держава є одним з найближчих сусідів України, історична доля польського народу постійно і тісно перепліталася з долею українського народу. Тому становлення Польської державності у новий і найновіший час, її розвиток, творення правової основи, партійно-політична структура представляють значний інтерес. Під час семінару слід з’ясувати процес відновлення Польської державності у 1918-1919 рр., розкрити суть держави, її механізму, дослідити політичний режим, партійну систему у 1919-1939 рр., причини втрати незалежності. Оскільки існував в історії країни період "будівництва соціалізму", "народної демократії" - то слід розкрити і його суть, державно-політичний устрій, конституційне законодавство, причини падіння. Охарактеризувати державу і право Польщі на сучасному етапі.
Семінарське заняття 26
|
||||||||
|