Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні вказівки

Ключові терміни та поняття: «Празька весна», «соціалізм із людським обличчям», «Громадянський форум», «Суспільство проти насильства».

Завданням семінару є вивчення процесу утворення і розвитку Чехословацької державності від 1918 р. по наш час. З цією метою необхідно показати відновлення і суть Чехословацької державності у 1918-1938 рр., з'ясувати питання боротьби народних мас проти фашистського режиму, утворення держави "народної демократії", звернути увагу на зміст і характеристику конституцій 1948 і 1960 рр., деформації соціально-економічної і політичної системи країни у ці роки. Для вивчення процесу дальшого розвитку державності, перетворення ЧССР у федеративну державу необхідно ознайомитись із змінами до Конституції 1960 р., змістом конституційного закону № 113 /1968 р./ про Чехословацьку федерацію і низкою інших законів /№ 144, 155, 125/. Показати причини демократичної революції 1989-1991 рр., суть соціально-політичних і державно-правових перетворень у країні в сучасний період /починаючи з 1989 р./, враховуючи, звичайно, проголошення незалежних Чеської і Словацької республік.

 


2.4. Зміст самостійної роботи студентів

2.4.1. Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів

Самостійна робота студентів є важливою складовою частиною навчального процесу та має на меті закріплення та поглиблення знань та навичок, одержаних на усіх видах навчальних занять; підготовку до наступних занять, заліку та екзамену. Під час самостійної підготовки уточнюється коло питань, що підлягають вивченню за темою, аналізуються та вивчаються наукові джерела, виконуються практичні завдання.

Самостійна робота студентів має бути логічно пов’язана з іншими видами навчальних занять: лекціями та семінарами. Однак вивчення навчальної дисципліни чи окремої теми не бажано починати з самостійної роботи студентів.

Від якості самостійної підготовки студентів залежить якість семінарських занять, глибина їх теоретичного змісту й активність студентів. Самостійна робота є методом глибокого вивчення і творчого засвоєння студентами навчальної програми. Питання на самостійну роботу виносяться на поточний, модульний і підсумковий семестровий контроль.

Методичне керівництво самостійною роботою студентів здійснює керівник курсу.

Перевірка самостійної роботи студентів здійснюється викладачами, які проводять семінарські заняття з навчальної дисципліни. Викладач може обрати один з наступних способів перевірки самостійної роботи:

― проведення перевірки конспектів, опрацьованої літератури, яка рекомендується для вивчення теми;

― фронтального усного опитування;

― письмової перевірки (в т.ч. за тестовими технологіями).

Для самостійної роботи студентів з кожної теми надається рекомендована література, з якою студенти повинні ознайомитися для якісного виконання завдань винесених на самостійну підготовку. Крім того доцільним є проведення викладачем колективної консультації, де слід вказати порядок розгляду питань, дати характеристику рекомендованої літератури, методику її опрацювання, звернути увагу на основні проблеми й питання, в яких студенти повинні чітко орієнтуватися.

Основним завданням викладача в ході самостійної роботи є забезпечення активного набуття студентами нових знань, закріплення, поширення та поглиблення знань, набутих під час інших навчальних занять, а також для навчання студентів методів самостійної роботи з навчальним матеріалом.

У процесі самостійної роботи викладач повинен заохочувати самостійність та творчий підхід до вирішення проблем й звернути увагу на неприпустимість механічного переказу прочитаного.

Під час самостійної підготовки студентів, викладач, відповідаючи на поставлені запитання, повинен з’ясувати найбільш складні для студентів питання і у разі необхідності пояснити їх зміст та зробити собі помітки для більш детальнішого їх розгляду в ході інших видів навчальних занять. У разі потреби, для закріплення та поглиблення знань окремих студентів, викладач може провести індивідуальні консультації з окремих тем.

Самостійна робота студента передбачає деякі стадії:

― ознайомлення з питаннями, що виносяться на самостійне вивчення студентами.

― опрацювання матеріалу, викладеного на лекції і занотованого студентами при підготовці до відповідної теми на семінарське заняття.

― ознайомлення із рекомендованою літературою і нормативними актами до відповідної конспектування основних положень з питань включених до теоретичного блоку та вирішення практичних завдань.

За бажанням студент може підготувати коротке повідомлення (до десяти хвилин) з найбільш складного і цікавого питання.

У випадку необхідності студент може скористатися індивідуальними консультаціями викладача, який читає лекції, а також викладача, який проводить семінарські заняття у навчальній групі.


2.4.2. Завдання для самостійної роботи студентів




Переглядів: 310

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Утворення та державно-правовий розвиток Чехословацької Республіки в новітній період (1918 – поч. ХХІ ст.) | Змістовий модуль 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.141 сек.