МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Затекстові посиланняЯкщо курсантові зручніше робити затекстові посилання, то в такому разі він має після відповідного посилання в тексті зазначити у круглих дужках номер відповідного літературного джерела, що під ним воно вказане в ”Списку використаної літератури”, а далі конкретну його сторінку, приміром: ”Мені видається раціональною думка А.М. Колодія, що стверджує: ”"Принципи права є критерієм оцінки права і методологічною основою для його подальшого удосконалення” ( див.:17.-С.50.). ОСНОВНІ ВИМОГИ, ЗА ЯКИМИ ОЦІНЮЄТЬСЯ КУРСОВА РОБОТА Курсові роботи перевіряються викладачем, який виставляє попередню оцінку. Остаточна оцінка за курсову роботу ставиться курсантові за результатами захисту. Комісія з числа викладачів кафедри ознайомлюється з думкою рецензента, безпосередньо із змістом роботи. Визначає ступінь самостійності автора, дає оцінку роботі в цілому. Оцінка “відмінно” виставляється курсантові, який глибоко і змістовно виклав тему курсової роботи, вичерпно, послідовно, грамотно і логічно формулює основні положення; у тексті курсової роботи тісно пов’язується теорія з практикою. При цьому курсант викладає різні концепції, теорії, доктрини, зіставляє їх, показує обізнаність з монографічного літературою, вірно обґрунтовує прийняте рішення, володіє різнобічними навиками і прийомами виконання практичних робіт. Оцінка “добре” виставляється курсантові, який твердо знає і користується основними науковими концепціями, грамотно і по суті викладає тему курсової роботи, не допускає істотних помилок розкрваючи теми. Курсант правильно застосовує теоретичні положення, розв’язуючи практичні питання і завдання, володіє навичками їх використання. Оцінка “задовільно” виставляється курсантові, який має знання з обраної теми лише основного матеріалу, але не викладає його складових положень, допускає неточності, не обґрунтовує формулювання, не може чітко використовувати юридичні норми, з великими труднощами виконує практичні завдання. Викладач складає рецензію на курсову роботу, де відзначаються позитивні і негативні сторони роботи, вказуються недоліки, неточності, допущені помилки. У рецензії також подається характеристика плану курсової роботи, вміння курсанта доводити основні положення. Звертається увага на використану літературу, на грамотність і культуру оформлення, на відповідність змісту виконаної роботи щодо теми, на правильно оформлений науковий апарат.
ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА КУРСАНТІВ (СТУДЕНТІВ)
|
||||||||
|