Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зразок завдань, що виносяться на кожен з модульних контролів

Тестове завдання:

 
 
Оберіть правильну відповідь: Режим протекторату О. Кромвеля - це: 1) монархічний режим, за якого країною управляє монарх Кромвель; 2) режим військової диктатури; 3) режим правління, що визначається актами парламенту; 4) режим правління спільно лордом О. Кромвелем та монархом  


Виконання індивідуальних (домашніх) завдань здійснюється студентами планомірно протягом семестру.

Кожен студент опрацьовує завдання відповідно до номеру свого прізвища в журналі групи. Текст завдань див. додаток 1 до робочої програми з дисципліни, або у навчально-методичному посібнику для самостійного вивчення дисципліни (Шульженко Ф.П., Гайдулін О.О., Перепадя О.В. Історія держави і права зарубіжних країн: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц.: КНЕУ, 2007. -С. 75 - 131).

Виконані індивідуальні завдання подаються викладачу, що веде семінарські заняття, студентом особисто перед початком кожного семінару. Завдання визнаються зарахованими за умови їх якісного змістовного виконання, охайного оформлення і вчасного подання. При порушенні якоїсь із цих умов таке завдання може бути зараховане після його захисту на належному рівні в години індивідуально-консультативної роботи викладача згідно з графіком. Необхідність захисту роботи визначається викладачем. За наявності поважних причин - захист може ініціюватися студентом.

 

Оцінювання відбувається наступним чином[1]

зарахованих завдань балів
6–7
5–6
0–4

ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
ДЕННОЇ ТА ВЕЧІРНЬОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ

 

Загальна підсумкова оцінка з дисципліни складається з суми балів за результати поточного контролю знань(0–50) та за виконання письмової екзаменаційної роботи (30–60). При цьому загальна підсумкова оцінка з дисципліни не може перевищувати 100 балів.

 

Екзаменаційний білет загалом складається з 6-ти завдань, відповідь на кожне з яких оцінюється окремо з диференціацією в 10, 8, 6, 0 балів.

До складу кожного білета входять наступні види завдань:

Перший вид: 2 завдання за програмою дисципліни;

Другий вид: блок із 10 тестових завдань.

Третій вид: алгоритмічне завдання з курсу лекцій.

Четвертий вид: 3 проблемних питання, об'єднаних єдиною умовою або історичною ситуацією, відповідь на які вимагає творчого опрацювання нормативних документів або текстів історичних першоджерел (4, 5, 6 завдання білета).

Кожен білет комплектується наступними додатками:

1. до питання третього виду – слайд-схема, що розглядалася в курсі лекцій;

2. до проблемних питань – витяги з текстів першоджерел, що мають аналізуватися.

Відповідь на кожне зпитань (окрім тестових)оцінюється в:

10 балів - якщо відповідь студента :

- містить повний, розгорнутий, правильний виклад матеріалу з поставленого питання;

- демонструє знання основних понять і категорій та взаємозв'язку між ними;

- знання назв і змісту передбачених програмою нормативно-правових актів;

- знання та вірне розуміння змісту правових корм. їх характерних рис та особливостей;

- вміння давати змістовний та логічний аналіз правових норм; |

- знання різних наукових концепцій та підходів щодо певної науково-теоретичної чи науково-практичної проблеми, пов'язаної з поставленим питанням; |

здатність робити власні висновки в разі \неоднозначності., спірного чи проблемного характеру поставленого питання чи проблеми.

 

8 балів – якщо студент дав відповідь на поставлене запитання, але відповідь містить наступні недоліки:

- недостатня повнота, незначні неточності чи прогалини при поясненні того чи іншого аспекту питання;

- містить посилання не на всі основні нормативно-правові акти, що регулюють відповідні суспільні відносини, або ж їх назви та дати прийняття вказані з помилками.

 

6 балів Студент дав відповідь на поставлене питання, однак допустив суттєві помилки як змістовного характеру, так і при оформлені відповіді на питання, а саме:

- зміст відповіді свідчить про прогалини у знаннях з відповідного питання або ж про невірне розуміння окремих аспектів поставленого питання;

- відповідь не містить взагалі, або має лише загальні посилання на відповідні джерела правового регулювання.

відповідь викладена недостатньо аргументовано та/або з порушенням правил логіки при поданніматеріалу;

- відповідь не містить аналізу проблемних аспектів поставленого питання, свідчить про недостатню обізнаність з основними науковими теоріями і концепціями, що стосуються відповідного питання;

- у роботі багато грубих орфографічних помилок._

0 балів – Студент взагалі не відповів на питання, або його відповідь є неправильною, тобто містить грубі змістовні помилки щодо принципових аспектів поставленого питання. Аргументація відсутня взагалі або ж є абсолютно безсистемною чи алогічною.

 

Блок тестових завдань оцінюється наступним чином:

 

5-10 правильних відповідей - 10 балів;
7-8 правильних відповідей - 8 балів;
5-6 правильних відповідей - 6 балів;
0-4 правильних відповідей - 0 балів;

 

Результат письмового іспиту складається з суми балів, одержаних за всі 6 завдань, кожне з яких оцінюється максимально у 10 балів. У разі, коли відповіді студента оцінені менше, ніж у 30 балів, він отримує незадовільну оцінку за результатами іспиту (тобто 0 балів)

Загальне підсумкове оцінювання знань студентів здійснюється з урахуванням результатів оцінювання поточної роботи в семестрі (в діапазоні від 0 до 50 балів) та результатів письмового іспиту (не менше 30 і не більше 50 балів) за 100-бальною системою з подальшим переведенням в традиційну систему за 4-хбальною шкалою та шкалою ECTS для фіксації оцінки в нормативних документах.

 




Переглядів: 302

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОТОЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ТА ВЕЧІРНЬОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ | Умови переведення даних 100-бальної шкали оцінювання у 4- бальну та шкалу ECTS

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.