МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Зразок завдань, що виносяться на кожен з модульних контролівТестове завдання:
Виконання індивідуальних (домашніх) завдань здійснюється студентами планомірно протягом семестру. Кожен студент опрацьовує завдання відповідно до номеру свого прізвища в журналі групи. Текст завдань див. додаток 1 до робочої програми з дисципліни, або у навчально-методичному посібнику для самостійного вивчення дисципліни (Шульженко Ф.П., Гайдулін О.О., Перепадя О.В. Історія держави і права зарубіжних країн: Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц.: КНЕУ, 2007. -С. 75 - 131). Виконані індивідуальні завдання подаються викладачу, що веде семінарські заняття, студентом особисто перед початком кожного семінару. Завдання визнаються зарахованими за умови їх якісного змістовного виконання, охайного оформлення і вчасного подання. При порушенні якоїсь із цих умов таке завдання може бути зараховане після його захисту на належному рівні в години індивідуально-консультативної роботи викладача згідно з графіком. Необхідність захисту роботи визначається викладачем. За наявності поважних причин - захист може ініціюватися студентом.
Оцінювання відбувається наступним чином[1]
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
Загальна підсумкова оцінка з дисципліни складається з суми балів за результати поточного контролю знань(0–50) та за виконання письмової екзаменаційної роботи (30–60). При цьому загальна підсумкова оцінка з дисципліни не може перевищувати 100 балів.
Екзаменаційний білет загалом складається з 6-ти завдань, відповідь на кожне з яких оцінюється окремо з диференціацією в 10, 8, 6, 0 балів. До складу кожного білета входять наступні види завдань: Перший вид: 2 завдання за програмою дисципліни; Другий вид: блок із 10 тестових завдань. Третій вид: алгоритмічне завдання з курсу лекцій. Четвертий вид: 3 проблемних питання, об'єднаних єдиною умовою або історичною ситуацією, відповідь на які вимагає творчого опрацювання нормативних документів або текстів історичних першоджерел (4, 5, 6 завдання білета). Кожен білет комплектується наступними додатками: 1. до питання третього виду – слайд-схема, що розглядалася в курсі лекцій; 2. до проблемних питань – витяги з текстів першоджерел, що мають аналізуватися. Відповідь на кожне зпитань (окрім тестових)оцінюється в: 10 балів - якщо відповідь студента : - містить повний, розгорнутий, правильний виклад матеріалу з поставленого питання; - демонструє знання основних понять і категорій та взаємозв'язку між ними; - знання назв і змісту передбачених програмою нормативно-правових актів; - знання та вірне розуміння змісту правових корм. їх характерних рис та особливостей; - вміння давати змістовний та логічний аналіз правових норм; | - знання різних наукових концепцій та підходів щодо певної науково-теоретичної чи науково-практичної проблеми, пов'язаної з поставленим питанням; | здатність робити власні висновки в разі \неоднозначності., спірного чи проблемного характеру поставленого питання чи проблеми.
8 балів – якщо студент дав відповідь на поставлене запитання, але відповідь містить наступні недоліки: - недостатня повнота, незначні неточності чи прогалини при поясненні того чи іншого аспекту питання; - містить посилання не на всі основні нормативно-правові акти, що регулюють відповідні суспільні відносини, або ж їх назви та дати прийняття вказані з помилками.
6 балів Студент дав відповідь на поставлене питання, однак допустив суттєві помилки як змістовного характеру, так і при оформлені відповіді на питання, а саме: - зміст відповіді свідчить про прогалини у знаннях з відповідного питання або ж про невірне розуміння окремих аспектів поставленого питання; - відповідь не містить взагалі, або має лише загальні посилання на відповідні джерела правового регулювання. відповідь викладена недостатньо аргументовано та/або з порушенням правил логіки при поданніматеріалу; - відповідь не містить аналізу проблемних аспектів поставленого питання, свідчить про недостатню обізнаність з основними науковими теоріями і концепціями, що стосуються відповідного питання; - у роботі багато грубих орфографічних помилок._ 0 балів – Студент взагалі не відповів на питання, або його відповідь є неправильною, тобто містить грубі змістовні помилки щодо принципових аспектів поставленого питання. Аргументація відсутня взагалі або ж є абсолютно безсистемною чи алогічною.
Блок тестових завдань оцінюється наступним чином:
Результат письмового іспиту складається з суми балів, одержаних за всі 6 завдань, кожне з яких оцінюється максимально у 10 балів. У разі, коли відповіді студента оцінені менше, ніж у 30 балів, він отримує незадовільну оцінку за результатами іспиту (тобто 0 балів) Загальне підсумкове оцінювання знань студентів здійснюється з урахуванням результатів оцінювання поточної роботи в семестрі (в діапазоні від 0 до 50 балів) та результатів письмового іспиту (не менше 30 і не більше 50 балів) за 100-бальною системою з подальшим переведенням в традиційну систему за 4-хбальною шкалою та шкалою ECTS для фіксації оцінки в нормативних документах.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|