Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дане завдання вже є формалізованим.

 

ІІ етапалгоритмізація (складання схеми алгоритму, вибір структури даних).

Складемо таблицю ідентифікаторів:

Ідентифікатор Вміст Формат виведення   Тип (див. ІІІ етап)
y розрахункове підсумкове значення ###.### дійсне
t розрахункове підсумкове значення ###.### дійсне
k розрахункове підсумкове значення ###.### дійсне
z розрахункове проміжне значення ###.### дійсне
v розрахункове підсумкове значення ###.### дійсне
w розрахункове проміжне значення ###.### дійсне
a вхідне значення (стала) #.## дійсне
d вхідне значення (змінна) -5≤ # ≤5 ціле -5≤d≤5
x вхідне значення (змінна) #.### дійсне
m вхідне значення (змінна) #.### дійсне

Складемо схему алгоритму:

Технологія складання лінійного алгоритму:

ü визначення початкових даних (змінних та сталих);

ü розрахунок проміжних та підсумкових значень;

зауваження:

· на момент обчислення виразу всі складові його правої частини повинні бути визначені (w та z передують обчисленню v),

· додержання послідовності обчислення виразів може не мати значення (w,y,z,k,t) коли їх складові не залежать одне від одного (w,y,z,k,t);

· доцільно складні вирази обчислювати частинами

ü виведення сталих, результатів проміжних та підсумкових розрахунків.

 

 



ІІІ етаппрограмування (написання програми алгоритмічною мовою).

Напишемо програму, відповідно схемі алгоритму:

ü відкрити середовище Qbasic (ярлик на Робочому столі);

ü зберегти файл (Файл Þ Сохранить как...в полі Имя файла: набрати до 8 символів без спеціальних знаків. У звіті записати повний шлях до файлу (Наприклад: с:\HOME \шифр_групи\ імя_папки(призвище) \номер_ЛР \імя_файлу).

ü набрати текст програми:

зауваження:

· а – у вікні редагування маленькими літерами записати оператор очищення екрану CLS (якщо синтаксичні помилки відсутні, при переході на інший рядок службове слово буде надруковане великими літерами);

· б – запустіть програму на виконання (Запуск Þ Запуск або натисніть Shift + F5);

· в – аналогічно ввести та протестувати інші оператори коду програми тестового завдання;


ІV етап – тестування (формування програмного коду, тестування й налагодження програми).

Проаналізуємо помилки, зроблені при написанні програми:

ü було ln(3) необхідно LOG(3)

зауваження:

· - невірно записана функція розрахунку логарифму, що призвело до синтаксичної помилки.

ü було ln*(3) необхідно LOG(3)

зауваження:

· ln розпізналося як ідентифікатор змінної, значення якої = 0 за замовченням (бо воно не визначено), тоді значення арифметичного виразу=0. Для виявлення помилки необхідно використовувати спосіб обчислення частинами та вивести на екран проміжні значення для контролю.

V етапаналіз результатів (аналіз отриманих результатів і видача рекомендацій з удосконалювання процесу).

Введемо вхідні дані тестового завдання та отримаємо результати:

Якщо d=1 m=5 x=3

тоді отримаємо:

 

a=3.45 w=5.6295E+14

y1= 0,841471 y2= 0,708073 y3= 1,157821 y4= 0,61685

y= 1,908069

z= 2,718282 k= 1,88899523 v=5,6295E+14 t=6,789855072

Пропоную:

ü для зручності введення даних користувачем, пропоную використовувати оператор INPUT із строкою запрошення:

було INPUT d, m, x пропоную INPUT "d, m, x=", d, m, x

ü для виведення значень w=5.6295E+14 та v=5,6295E+14 використовувати інший формат.

 


 




Переглядів: 242

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1. СТРУКТУРИ СЛІДУВАННЯ. | ДОДАТОК А. ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.