МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дане завдання вже є формалізованим.
ІІ етап – алгоритмізація (складання схеми алгоритму, вибір структури даних). Складемо таблицю ідентифікаторів:
Складемо схему алгоритму: Технологія складання лінійного алгоритму: ü визначення початкових даних (змінних та сталих); ü розрахунок проміжних та підсумкових значень; зауваження: · на момент обчислення виразу всі складові його правої частини повинні бути визначені (w та z передують обчисленню v), · додержання послідовності обчислення виразів може не мати значення (w,y,z,k,t) коли їх складові не залежать одне від одного (w,y,z,k,t); · доцільно складні вирази обчислювати частинами ü виведення сталих, результатів проміжних та підсумкових розрахунків.
ІІІ етап – програмування (написання програми алгоритмічною мовою). Напишемо програму, відповідно схемі алгоритму: ü відкрити середовище Qbasic (ярлик на Робочому столі); ü зберегти файл (Файл Þ Сохранить как...в полі Имя файла: набрати до 8 символів без спеціальних знаків. У звіті записати повний шлях до файлу (Наприклад: с:\HOME \шифр_групи\ імя_папки(призвище) \номер_ЛР \імя_файлу). ü набрати текст програми: зауваження: · а – у вікні редагування маленькими літерами записати оператор очищення екрану CLS (якщо синтаксичні помилки відсутні, при переході на інший рядок службове слово буде надруковане великими літерами); · б – запустіть програму на виконання (Запуск Þ Запуск або натисніть Shift + F5); · в – аналогічно ввести та протестувати інші оператори коду програми тестового завдання;
ІV етап – тестування (формування програмного коду, тестування й налагодження програми). Проаналізуємо помилки, зроблені при написанні програми: ü було ln(3) необхідно LOG(3) зауваження: · - невірно записана функція розрахунку логарифму, що призвело до синтаксичної помилки. ü було ln*(3) необхідно LOG(3) зауваження: · ln розпізналося як ідентифікатор змінної, значення якої = 0 за замовченням (бо воно не визначено), тоді значення арифметичного виразу=0. Для виявлення помилки необхідно використовувати спосіб обчислення частинами та вивести на екран проміжні значення для контролю. V етап – аналіз результатів (аналіз отриманих результатів і видача рекомендацій з удосконалювання процесу). Введемо вхідні дані тестового завдання та отримаємо результати: Якщо d=1 m=5 x=3 тоді отримаємо:
a=3.45 w=5.6295E+14 y1= 0,841471 y2= 0,708073 y3= 1,157821 y4= 0,61685 y= 1,908069 z= 2,718282 k= 1,88899523 v=5,6295E+14 t=6,789855072 Пропоную: ü для зручності введення даних користувачем, пропоную використовувати оператор INPUT із строкою запрошення: було INPUT d, m, x пропоную INPUT "d, m, x=", d, m, x ü для виведення значень w=5.6295E+14 та v=5,6295E+14 використовувати інший формат.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|