МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
RANDOMIZE TIMEb = RND*(9999-(-9999))+ (-9999)
3 – Розрахунки проміжних та вихідних даних Виконуються відповідно схеми алгоритму. Арифметичний вираз – послідовність сталих та змінних значень, результатів виконання функцій, поєднаних знаками арифметичних операцій. Знаки арифметичних операцій: * - множення, / ділення (прямий слеш), ^ піднесення до ступеня, \ цілочисельне ділення (зворотній слеш) – повертає кількість входжень другого цілого числа в перше. Порядок операцій[3]: 1) обчислення числових функцій; 2) унарний мінус; 3) піднесення до ступеня; 4) множення / ділення; 5) ділення націло; 6) обчислення залишку; 7) додавання / віднімання. Наприклад, для тестової задачі оператор присвоювання: x=(a+b)/b^2 а порядок обчислень проміжної змінної x буде таким: 1 – додавання, дія проводиться в дужках; 2 – піднесення до ступеня; 3 – ділення.
Стандартні математичні функції:
4 – Виведення результатів розрахунків. Виконується відповідно схеми алгоритму. Програмні засоби визначення вихідних даних: 4.1 ) виведення на екран. Розглянемо оператор виведення на екран PRINT.
Наприклад, для тестової задачі оператор PRINT може мати вигляд:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|