Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІ етап

Складемо таблицю ідентифікаторів:

Назва ідентифікатора Вміст ідентифікатора Тип ідентифікатора Формат виведення  
Y розрахункове значення дійсне ###.###
x проміжне значення дійсне #.####
a вхідне значення дійсне #.##
b вхідне значення дійсне ####.#

ІІІ етап ІV-V етапи

‘оператор очищення екрану: CLS
COMP 25 С:\ HOME\ 4 -І-В\Іванов\ЛР1\Ivanov_1.bas Результат:
якщо a=3,45
b=-1
x=2,45   необхідно вводити коментар при введенні даних: булоINPUT b необхідноINPUT ²введіть b=², b  
 
h1=1,946267228
h2=80,5100125
y=3,024174226

‘Синтаксичні помилки:

- невірно записана функція розрахунку логарифму:

було ln(х^2+1)

необхідно LOG(х^2+1)

 
 
‘оператор закінчення роботи програми: END


Завдання № 1.2,1.3,1.4:оформити як завдання №1.1.

 


ДОДАТОК Г. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ
ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ №1. СТРУКТУРИ СЛІДУВАННЯ





Переглядів: 221

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДОДАТОК В. ФОРМА ЗВІТУ | Варіант 1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.