МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Task for SIW: Describe the last exhibition that you have visited.Task for Office hours:Write a review of the film you have seen recently References: Main literature: 1.New English file (pre-intermediate) Student’s book/Work book ClieveOxenden Christina Latham – Koening. Oxford University Press, 2010 2. New Inside Out (pre-intermediate) Student’s book Sue Kay & Vaughan Jones Macmillian 2012 3. Cutting edge (pre-intermediate) Student’s book. Sarah Cunningham and Peter Moon Longman 2008 Additional literature: 4.“Essential grammar” R.Murphy. Second edition. (pre-intermediate )l. Cambridge University Press. 2009. 5.Brush up your English Romanovich A. U. Moscow 2007
Warming-up: Explain the saying.No man needs a vacation so much as the person who has just had one. GRAMMAR:Would like to
1 Fill in the words to complete the sentences using "would, would like, would love or wouldn't like". a. You want to do something with your friend tonight. You ask: 2 For each space, choose either "like(s)", "would like", "do you like" or "would you like". a. I________ swimming in summer. b. My sister_________ to go to America next year. c.__________ English? d._________ to learn Japanese? e. _________fish?
LISTENING [1,T.2.16]
|
||||||||||
|