Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Match the sentences halves.

a) Take your umbrella. 1. We might get lost.

b) Don’t wait for me. 2. You might cut yourself.

c) Let’s buy a lottery ticket. 3. It might rain.

d) Be careful with that knife. 4. We might win.

e) Let’s take a map. 5. I might be late.

 

2 Complete the sentences with may / might + a verb.

 

  be cold not have time be ill win be in the meeting  

 

a) Kate wasn’t in class today. She_____________________

b) He isn’t answering his phone. He ___________________

c) I don’t know if I’ll finish it. I _______________________

d) It’s difficult match but we _________________________

e) Take your coat. It ________________________________

 

LISTENING. [2 p 154] Listen to the Andy talking about his favourite school subject. Underline the answers he gives.

a) “What was your favourite subject at school? ” ‘Math / Art’

b) “Why did you particularly like this subject?” ‘It was easy / I was good at it’

c) “What was the teachers name?” “Miss Lewis / Mr Lewis”

d) “What did she look like?” ‘She had long black hair and wore bright colours / looked like a teacher’

e) “Why were her lessons special?” ‘They were fun / interesting and varied’

f) “How many hours did you have a week?” ‘We had three / six hours a week’

g) “Did you learn anything which is useful to you today’ ‘Yes, I still love taking photos / make a living as a photographer’

 

 




Переглядів: 1082

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Additional literature | Listen again mark True (T) or False (F)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.