МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Task for SIW:Write the names of all the jobs that you, your parents and your grandparents have done. (25 professions)Task for Office hours: Look at the phrases below. Match each phrase with its opposite. For example: It’s well-paid = it’s badly paid
Now describe one of the jobs in 1 to your partner using the words above. Can your partner guess which job you are describing? References: Main literature: 1.New English file (pre-intermediate) Student’s book/Work book ClieveOxenden Christina Latham – Koening. Oxford University Press, 2010 2. New Inside Out (pre-intermediate) Student’s book Sue Kay & Vaughan Jones Macmillian 2012 3. Cutting edge (pre-intermediate) Student’s book. Sarah Cunningham and Peter Moon Longman 2008 Additional literature: 4.“Essential grammar” R.Murphy. Second edition. (pre-intermediate )l. Cambridge University Press. 2009. 5.Brush up your English Romanovich A. U. Moscow 2007 6.onestopenglish.com
Warm up. Explain the saying. The world is a book and those who do not travel read only one page. GRAMMAR: Going to; Present continuous for future arrangements
1 Complete with going to + a verb.
What film are you going to see tonight? a. He’s very lazy. I’m sure he ____his exams. b. ____ your sister ____ a new flat? c. You ____ in class 3 next year. d. We ____ camping next summer. We ____ in a hotel. e. A When ____ they ____ ? B In October. 2Cross out the wrong form. Tick (˅) if both forms are possible. aWhat are you doing / do you do after class today? b Is it going to rain / raining tomorrow? c We’re going to go away / going away this weekend. d I’m meeting / I meet Susan this evening. e Where are you going to stay / staying in Paris? LISTENING[1,T3.2]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|