Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Office-hours: Get ready for discussion.

References:

Main Literature:

1. Sue Kay and Vaughan Jones with Peter Maggs and Catherine Smith. New Inside Out. Pre-intermediate. Student’s Book. Macmillan, 2012.

2. Clive Oxenden, Christina Latham-Koening and Paul Seligson. New English File. Pre-intermediate. Student’s Book. Oxford, 2010.

Additional Literature:

3. T. Aspinall, A. Capel. Pre-Intermediate. Master Class. New Edition. Oxford, 2009.

4. R.Side and G. Wellman. Grammar and Vocabulary for CA. Longman, 2009.

 

 

Handout English as a foreign language Level: Pre-Intermediate Lexical theme: My Hobby Credits:2 Grammar: Gerunds. Infinitives Practical Lesson 18 Teacher: Doszhanova Zhanat Muratbaevna

WARMING UP. Read and translate.“Know the difference between your hobbies and your passions.”
B.S. Wood

GRAMMAR: Gerunds. Infinitives

 

Use Gerunds after these verbs and expressions: Enjoy, look forward to, stop, love, hate, can’t bear, dislike, can’t stand These verbs and expressions all mean “Like or Not like”. They are often followed by –ing.
§ Use to + the Infinitive to say why you do something. I came to this school to learn English. Not for learn English. § Use to + the Infinitive after: - some verbs (want, need, would like, etc.) - adjectives It isn’t easy to find a job. Nice to meet you. § The negative infinitive is not to + verb. Try not to be late tomorrow.



Переглядів: 275

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Underline the correct alternative in sentences a-e below. | Put in the verbs in brackets in the Gerund or the to-Infinitive.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.