![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Assistant professor Nurzhan .S. NusipalievPRACTICAL ENGLISH LANGUAGE Manual 4th level – Upper-intermediate Almaty UDK 811.111 The main editor:Amirlan A. Kussainov, doctor of technical science, professor, academician of International engineering academy (IEA) and National engineering academy (NEA), foreign member of Russian academy of architecture and civil engineering science (RAACES) and American association of civil engineers (AACE). Practical English Language for the Students of Non-Linguistic Majors: upper-intermediate. – Almaty: KazGASA, 2014. – 258 p. The authors:Associate professor Ulzhalgas B. Adilbayeva;\ Assistant professor Gulmira K.Karybaeva Assistant professor Magira M. Moldabayeva Assistant professor Zhanel M. Mangazina Assistant professor Gulipa A. Gaiipova Assistant professor Zhaina U. Sultanbayeva Assistant professor Adina S. Karybaeva Assistant professor Galima A. Tolynbekova Assistant professor Nurzhan .S. Nusipaliev
This manual presents an additional course of teaching and assessing the English language proficiency on the IV level –Upper-Intermediate mainly in the sphere of General English, also touching some aspects of Business and Professional English. It is designed for students of non-linguistic majors at universities, colleges, lyceums, high schools and language courses. All materials of manual is systematized from the point of its practical, communicative importance for the students of non-linguistic majors, on the basis of accessibility and sequence of stating and gradual complicating the language knowledge and language skills. A great attention was paid to materials of study in the class (collection of handouts) and materials for students’ independent work after classes (collection of tests and lexical materials). This manual includes an updated version of Universal criteria of complex assessment of English language proficiency (2008) under edited by professor A.A. Kussainov on the basis of lasting and reach experience of teaching foreign language at non-linguistic majors, taking into account the guides of national language policy, requirements of state educational standards and the achievements of the native and foreign scholars and methodologists in this field. ISBN© KazGASA, 2014 Symbols:
Abbreviations:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|