Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






References

Main:

1. Clive Oxenden “New English File”. Upper-Intermediate level. Student’s book. Oxford University Press. 2010.

2. Clive Oxenden “New English File”. Upper-Intermediate level. Work book. Oxford University Press. 2010.

Additional:

3. Liz and John Soars. “New Headway”. Upper-Intermediate level. Student’s book. Oxford University Press. 2010.

4. John and Liz Soars «New Headway”. Upper-Intermediate level. Work book. Oxford University Press, 2010.

5. Audio discs of “New English File” for Upper-Intermediate level, Disc-1. Oxford University Press. 2010.

6. R.Murphy. “Essential grammar” Second edition. Upper-Intermediate level. Cambridge University Press. 2012.

 

HAND OUT №92 Discipline: English as a foreign languageCredits:2 Upper-intermediate level Practical lesson Lexical theme: Illness and treatment. Grammatical theme: Present Perfect (simple and continuous).   Teacher: assistant professor Sultanbayeva Zh.U  

 

 

GRAMMAR COMMENT [1, p.132]

Present Perfect (simple and continuous).

Present perfect (simple and continuous) present perfect simple: have I has + past participle 1 I've been to Australia. Have you ever broken your leg? 2 We've just phoned the doctor. 3 I’ve known her since I was a child. Present perfect continuous: have I has + been + verb + -ing How long have you been feeling like this? I've been working here for two months. I haven't been sleeping well recently. It's been raining on and off all day. Present perfect simple or continuous? 1 We've lived / We've been living in this town since 1980. 2 We've been living in a rented flat for the last two months. 3 We've painted the kitchen. We've been painting the kitchen.  



Переглядів: 262

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Exercise 12 You are a vice-rector for studies at the University. One of the graduates of Master’s is going to apply for a job. Give him or her a recommendation letter. | Complete the sentences with the present perfect simple or continuous.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.