Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Exercise 7. Put the missed words

Exercise 8. Give definitions to the following phrases:

Everything is clear in my heart, My eyes are wide open, I see the wind

Oh my love for the first time in my life, My eyes are wide open... Oh my lover for the ______ ____ in my life, My eyes can see... I see the ______, Oh I see the trees, Everything is clear in my heart, I see the ________, Oh I see the sky, Everything is clear in our world,   Oh my love for the first time in my life, My mind is ________ _________, oh my lover for the first time in my life, My mind can feel, I feel the _________, Oh I feel dreams, Everything is clear in my heart, I feel the ______, Oh I feel love, Everything is clear in our world...  
Exercise 9. Discussion. T RUE LOVE: Having a monument like the Taj Mahal built for you is a great act of love, or madness. Students talk about their great acts of love (given and received) and whether they were romantic, mad or something else. Find as many collocations of ‘love’ as you can. (look in dictionaries, encyclopedia, the Internet) List together which of the collocations are (a) interesting or (b) nothing special.  
     



Переглядів: 348

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
To phone, to be (not), to call, to have, have to | Exercise 10.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.